Ir pagājuši jau septiņi gadi kā neēsu rādījusies uz zemēs . Protams es izredzētos novēroju un biju nedaudz šokēta ka viņi tik ātri kļuva spēcīgi , bet tas ir labi . Pa šiem gadiem ir daudz kas noticis . Esmu kļuvusi daudz spēcīgāka , esmu saderinājusies , neticami , bet nu tā ir sanācis . Pa šiem gadiem esmu meklējusi cītīgi Dievieti , bet nekādu rezultātu nav . Tas tiešām ir daudz grūtāk kā biju domājusi . Vienīgais ko es zinu par viņu ir tas ka viņš dzīvo uz zemes , ir nesen pārvērsts par vampīru un viss . Vienu brīdi man likās kad tas varētu būt Ričards , bet nē es atmetu domu tam pat nepapētījusi viņu . Vispār runājot par Ričardu , lai cik sāpīgi tas būtu es viņu vēl mīlu , un mīlēšu , bet mēs nevaram būt kopā , jo liktenis ir tā nostādījis mūs kad mēs viens otru nevaram satikt un būt viens otram klāt mūžam . Es viņu nevaru izmest no galvas , jo tas ir grūti . Toties es esmu laimīga ar savu līgavaini . Viņu es protams mīlu stipri , bet ne tā kā Ričardu . Pa šiem gadiem esmu Visuma pasaulē visu savedusi kārtībā . Tā kā tuvojas jau tas laiks kad vajadzēs notikt kaujai es nolēmu kad man vajag atgriezties uz zemes . Ja jau es atgriezīšos mani tik un tā nespēs viņi atpazīt jo es esmu mainījusies . Izskats man ir gluži cits , mani mati ir blondi ar ziliem galiem , mana āda ir bāla kā līķim un es esmu palikusi maz liet smalkāka . Manas lūpas vēl jo projām ir asins sarkanas , un manas acis ir melnas , pilnīgi melnas , tas ir mazliet dīvaini jo esmu vienīgas mūsējas kuram ir melnas acis , bet tā kā esmu Dieviete un Visuma pasaules karaliene neņemu to vērā . Mans raksturs ir palicis ļauns un esmu kļuvusi spēcīgāka kā agrāk . Vienīgi ir divas lietas ko es nespēju izmainīt , tās ir manas atmiņas un balss , vecā labā balss kuru atpazīt ir viegli .
Biju nolēmusi uz zemes atgriezties pēc vienas dienas , visu Valsti es jau biju brīdinājusi kad manas prombūtnes laikā par galvenajiem paliek mans līgavainis un Karmena . Pa šiem gadiem Karmena ir mainījusies arī . Viņa ir kļuvusi mana labāka draudzene .
YOU ARE READING
Atšķirīgais | ✔️
FantasyIr pagājuši jau septiņi gadi. Pavisam drīz ir jāatgriežās Deivim ar Violetu. Vai viņi ir gatavi kaujai ? To spēja ziņāt tik viņi paši . Vai meitenes jūtas pret Ričardu ir zudušas ? To jūs uzzināsiet stāsta gaitā. Otrā grāmata; Pirmā- Atšķirīgā. VAJA...