- Sāra tu neatpazīsti viņu ? - Šokēts vaicaja Sems .
- Nē , - Aplūkodama mani sacīja Sāra .
- Ak cik žēl , biju cerējusi kad mani vismaz atcerēsieties visi , bet izrādās kad esiet aizmirsuši izņemot Semu . Paldies tev Sem kad tu vismaz man ticēji , - Uzsisdama pa plecu zēnam, sacīju .
- Kāds ir tavs vārds ? - Jaunatāja Čerija .
- Džesika tač ! - Izdzirdot to vārdu , visu izraudzīto sejās iezagās šoks .
- Džesik , tā tiešam esi tu ?? - Ar stiklainām acīm, jautāja Mia .
- Vai tad es neziskatos pēc tādas ? - Iesmejoties sacīju .
- Bet tu esi manījsies . Tavs stils , ādas krāsa , apģērbs , izturēšanās un acis , - Klusàm pie sevis nomurmināja Daniels.
- Nebubini te pupas Daniel , es tač zinu kad es tev pietrūku , - Uzsmaidot zēnam sacīju .
- Bet kā ? Vai tad tu neesi Visuma karaliene ? - Mazliet apmulsusi jautàja Čerīja.
- Redz kā ir Čerīj , katru dienu es vēroju jūs no bumbas . Katru jūsu treniņu un piedzīvojumu . Katru jūsu kustību . Es viemēr esmu bijusi jums klāt , bet jūs ne reiz to neesiet redzējuši . - Atbildēju .
- Tas ir tik tik ... - Rokas plātīdams Sems sacīja .
- Es zinu , bet ne dēļ tā es atgriezos uz zemes , - Virzīdamies ārà no kafeinīca , sacīju .
- Uz kurieni tu ? - Jautaja Ričards . Nu ir gan brīnumi , viņš ar prot ko teikt .
- Un kā tev liekas ?! - Asi atcirzdam devos uz parku . Kà nu ne , viņi man sekoja . Bet tas ir labi . Vismaz es varēšu viņiem pastāstīt visu par izredzētajiem .
Kad bijàm nonākuši turp , es aplūkoju to vietu kur pirms septiņiem gadiem es sevi izudināju . Tik daudz pārmetumus un asaras šī vieta atgàdina . Bet tā bija pagātne , tas man ir jāaizmirst .
Es apsēdos uz tūvākā soliņa , un sagaidīju kamēr pārējie apsēžās .
- Nu tad tā , - Iesāka Karmena .
- Ir tà kad man it jums sliktas ziņas izredzētie , - Mazliet ar smīnu sacīju .
- Ko ? - Jautàja Mia .
- Kaut kas nav kārtībā ? - Uzlēcot kājās jautāja Sems .
- Apsēdies Sem , itkā viss ir labi , bet iespējams jūs būsiet šokēti , - Sasitot plakstas sacīju .
- Klau Džesika , varbūt darām tā , tu mums stāsti visu no paša sākuma , visu , kas tas ir ar tiem izredzētajiem un ar tevi , - Sacīja Daniels .
- Tu domā visu kas notika šajos septiņos gados ? - Norīdam siekalas jautāju .
- Nu ja , - Iesmējās Čerijà.
Nu tik ies vaļā , neviens nezin par manu līgavaini, izņemot Visuma ļaudis.
YOU ARE READING
Atšķirīgais | ✔️
FantasyIr pagājuši jau septiņi gadi. Pavisam drīz ir jāatgriežās Deivim ar Violetu. Vai viņi ir gatavi kaujai ? To spēja ziņāt tik viņi paši . Vai meitenes jūtas pret Ričardu ir zudušas ? To jūs uzzināsiet stāsta gaitā. Otrā grāmata; Pirmā- Atšķirīgā. VAJA...