Jungkook POV.
Mergeam pe strada luminată doar de felinarele ce stăteau să se oprească. Am mărit pasul spre locuința celui mai bun prieten încercând să evit posibilitatea de a mă întâlni cu oameni. La ora asta chiar nu ar fi prea indicat, mai ales starea în care mă aflu.
Târam după mine un rucsac mic în care mi se aflau hainele. Lacrimile nu încetau să-mi curgă pe obrajii înfierbântați. Nu sunt sigur cum au aflat părinții mei faptul că sunt gay, dar au aflat.
Ei bine, să zicem că eram bisexual. Nici eu nu ştiam sigur dacă sunt atras de sexul masculin, dar simțeam ceva care mă atrăgea.
Totul s-a întâmplat când partenerul meu de proiect m-a sărutat chiar în fața casei mele. În acel moment s-a întâmplat ca părinții mei să ajungă acasă de la întâlnirea lor romantică de sâmbătă. Când mama a văzut a venit spre mine şi mi-a lovit puternic obrazul după care m-a tras în casă unde au urmat certuri legate de acest subiect. Aparent nici nu ştiam ce să le spun aşa că au hotărât să mă dea afară din cauză că eu nu eram fiul pe care îl voiau ei. Pentru ei în momentul de față eram doar un gay.
Mi-am şters lacrimile încercând să mă concentrez pe drum pentru a nu lovi pe nimeni. În mână aveam o cutie unde se afla hamsterul meu, Quan. Singurul prieten de nădejde pe care îl am, pe lângă Jimin hyung. Am zâmbit spre Quan încercând să-i spun că totul va fi ok. Totul va reveni la normal şi vom trăi fericiți.
Ajuns în fața casei lui Jimin am bătut uşor în aşteptarea unui răspuns. Şi nimic. Am încercat din nou iar de data aceasta uşa se deschise, Jimin apărând în fața ei.
-----
A/N: Mda.
CITEȘTI
My bestfriend's brother|Taekook
Short Story🌼 #36 în Proză Scurtă-9.05.17 #13 în Proză Scurtă-2.10.17