9

1.7K 204 16
                                    

Jungkook POV.

Era ora şapte seara şi eu stăteam pe patul lui Jimin plângând. Nu-mi pot da seama cum de mai am lacrimi după două ore de plâns.

Jimin a spus că iese afară cu Hoseok aşa că am rămas acasă cu Taehyung şi nu-mi plăcea asta.

- Jungkook, tot vei ieşi de acolo.

Nu am spus nimic, doar am stat în continuare pe pat privind tavanul care părea din ce în ce mai interesant. Cum am putut fi aşa de prost încât să fac asta, cum? Nu mai beau în viața mea. Şi chiar credeam că viața mea va fi mai bună.

M-am ridicat deschizând uşa mergând în bucătărie după Quan, aveam nevoie de el. Am scos ingredientele pentru clătite şi m-am apucat să fac câteva. Sper să ajung în cameră înainte ca Taehyung să iasă din camera sa.

- Hei Quan, vrei şi tu? spun punându-mă pe un scaun dându-i o bucată mică din clătita mea. Chicotesc privindu-l cum devorează aceea bucată.

- Îmi pare rău Quan că nu ți-am dat de mâncare azi. Sunt un tată rău, aşa-i? Îmi pare rău că trebuie să te las aici singur în întuneric, dar Jimin e alergic la animale. Îmi pare rău. spun începând să plâng din nou.

- Deci ai ieşit din cameră până la urmă. îmi ridic privirea observându-l pe Taehyung doar într-o pereche de pantaloni de trening gri.

M-am ridicat punându-l pe Quan înapoi la locul lui mângâindu-l după ureche acesta adormind, apoi m-am îndreptat spre cameră.

- Jungkook, te rog. Nu-mi place să te văd aşa.
- Trebuia să te gândeşti înainte de a profita de mine când eram beat.
- Vreau să mă ierți, te rog.
- Lasă-mă să merg în cameră.
- Nu.

Spune luându-mă în brațe. Am început să mă zbat începând să plâng din nou. Mi-a prins bărbia între degete sărutându-mă forțat. Cu cealaltă mână mi-a apucat talia. Mi-a muşcat buza făcându-mă să icnesc şi şi-a introdus limba în gura mea. Obosit de atâta împotrivire l-am lăsat să facă ce vrea nepăsăndu-mi. În scurt timp s-a oprit dezlipindu-şi buzele de ale mele, saliva scurgându-mi-se pe buze.

Am simțit două buze asupra frunții mele şi o mână ce-mi mângâia părul. Brațele lui mă traseră într-o îmbrățişare caldă.

- Iartă-mă.
- Mai vedem.

My bestfriend's brother|TaekookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum