Jungkook POV.
- Se pare că ai ajuns. Ce ai în cutie? întreabă ducându-şi mâinile spre aceasta.
- Hamsterul meu, Quan. zâmbesc intrând înăuntrul casei.
- Ai un hamster pe nume Quan? Oa, Jungkook, mă uimeşti din ce în ce mai mult. Ce mai ascunzi, hm? râde punându-se pe canapea.
- Nimic. Unde îmi pun şi eu ăsta? arăt spre micul rucsac.
- În camera mea. Acolo vei dormi.
- Înțeleg. Păi haide să dormim. Sunt obosit şi vreau să dorm cât mai mult. mă ridic de pe canapea şi merg spre camera indicată de Jimin.
- Îți dau ceva să te schimbi?
- Jimin, am pijamalele mele cu ursuleț, dar mulțumesc pentru ofertă. zâmbesc schimbându-mă de haine în pijamale şi punându-mă pe pat.- Jimin. De ce mi-ai spus că fratelui tău nu i-ar plăcea să stau aici?
- Nu ştiu Jungkook, pur şi simplu nu suportă alte persoane. De abia mă suportă pe mine. Degeaba are douăzeci şi trei de ani dacă are o minte de trei.
- Este un motiv pentru care face asta?
- Niciunul.
- Haide să dormim. Noapte bună. spun şi mă învelesc cu pătura cufundându-mă în lumea viselor.----
Mă trezesc din cauza razelor de soare ce se strecurau printre draperiile sale. Mi-am frecat ochii pentru a mă putea trezi observând o siluetă în fața mea.- Hei Jimin. Cât e ceasul? spun şi mă pun în fund pe pat.
- E timpul să pleci. clar vocea asta nu-i aparținea lui Jimin. Am încercat să-mi deschid ochii mai bine observând altă persoană.
- Cine eşti?
- Nu e treaba ta. Ieşi! țipă făcându-mă să tresar.
- Eşti fratele lui Jimin? şoptesc lăsându-mi privirea-n jos.
- Şi dacă aş fi?
- Trebuie să vorbesc cu tine. m-am uitat spre dulăpiorul mic de lângă pat luându-mi ochelarii.
- Cu mine? De ce?
- Aş putea să stau pentru câteva zile aici până găsesc unde voi sta?
- Nu.
- N-nu? De ce? Te rog. Nu am unde să mă duc.
- Nu.
- Te rog. Promit că nu fac gălăgie. Nici nu vei ştii că sunt aici.
- Chiar aşa? Hm, să zicem că te las să stai.
- Mulțumesc.
- Într-o săptămână te vreau afară de aici?
- O să încerc să-mi caut un job. Mulțumesc încă odată.
- Încă o întrebare? Cine e în cutia aceea?
- Quan, hamsterul meu.-----
A/N: Vreau un hamster.
CITEȘTI
My bestfriend's brother|Taekook
Short Story🌼 #36 în Proză Scurtă-9.05.17 #13 în Proză Scurtă-2.10.17