11

1.8K 191 20
                                    

Jungkook POV.

-Jimin, sper că nu mă laşi iar singur.
-Vine şi Taehyung.
-De ce? Nu avem nevoie de el acolo.
-Corect. Nu noi, tu.
-Ah, eşti imposibil. Quan ne vedem mâine, mănâncă asta până mă întorc şi dormi bine.

Am ieşit din casă urmându-l pe Jimin până la intrarea clubului unde se afla Taehyung şi Yoongi.

-Hei iubire.
-Nu-mi spune aşa, nu sunt iubitul tău. spune Jimin lovindu-l în umăr, iar Yoongi doar a zâmbit prinzându-i talia cu mâna.
-Haideți înăuntru.

Odată ce am intrat aceeaşi atmosferă de acum câteva zile se aşternuse. Jimin a plecat din nou şi eu am rămas cu Taehyung.

-Nu vrei mai bine să plecăm de aici?
-Bună idee. spun ieşind înapoi afară îndreptându-ne spre maşina lui Taehyung.
-Vrei să rămânem în maşină sau să plecăm altundeva?
-E ok aici.

Am stat în maşină în linişte câteva secunde până m-am plictisit şi am hotărât să mă joc puțin cu Tae. Mi-am dat jacheta jos rămânând în tricou făcând acelaşi lucru şi cu adidaşii.
Mi-am întors privirea spre Tae care privea pe geam ceea ce era bine. Mi-am îndreptat mâna tremurat spre zona sa sensibilă începând să-i mângâi penisul cu mişcări circulare.

-Ce faci Jungkook?
-Vreau să mă joc Tae. Nu asta vroiai şi tu? întreb roşind privindu-l.
-Ba da. spune trăgându-mă în poala sa.
-Vreau s-o facem din nou. Vreau să fiu treaz când o fac. spun mângâindu-i părul.
-Cum doreşti puiule. mi-a dat tricoul jos începând să-mi lingă sfârcurile ce s-au întărit sub atingerea sa. M-a muşcat de gât lăsăndu-mi un semn destul de mare.
-Eu, vreau să mi-o sugi.
-Ce?
-Te rog Tae. Nu vrei să te iert pentru ce ai făcut acum câteva zile? Revanşează-te.
-Hai pe bancheta din spate.

Odată ce m-am aşezat în spatele maşini mi-am desfăcut şlițul pantaloniilor şi desfăcându-mi picioarele l-am aşteptat pe Tae. A închis portiera maşinii lăsându-se peste mine membrele noastre atingându-se şi făcându-mă să gem.

-Îmi pare rău puiule.
-Huh? De ce? m-a întors cu spatele la el, acum fiind cu fundul în sus, capul meu afundându-se în banchetă.

Şi-a introdus pensiul în fundul meu fără nicio avertizare fâcăndu-mă să gem de durere.

-Taehyung! Ah, doare, stai.
-Îmi pare rău puiule.

Începe să se împingă mai repede în mine făcăndu-mă să ejaculez tot lichidul pe banchetă. M-a întors cu fața spre el despărțindu-mi din nou picioarele introducându-şi din nou penisul în mine. Mi-am pus mâinile în jurul gâtului său începând să-i gem numele.
M-am aşezat deasupra lui începând să mă mişc de sus în jos. Transpirația mi se scurgea de pe frunte căzând pe pieptul lui.

-Cât eşti de strâmt.
-Mhm, Tae! gem mai tare dându-mi din nou drumul urmându-mă şi el la scurt timp. Mi-am unit buzele cu ale sale începând să ne mişcăm din nou.
-Te-aş fute toată noaptea.
-Ah, ah. Acolo, mai repede Tae, te rog. spun înfingându-mi unghiile în spatele său şi pentru a treia oară îmi dădusem drumul. L-am privit în ochi nevenindu-mi să cred că tocmai am făcut-o de trei ori cu el.

-------------
A/N: Ce e cu mine?

My bestfriend's brother|TaekookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum