Jungkook POV.
Azi rămasem singur în apartament. Jimin plecase cu Taehyung la companie, deşi nu ştiu ce legătură are Jimin acolo dar fie.
- Hei Quan, vrei ceva de mâncare? Sigur că vrei. zâmbesc dându-i sendvişul meu.
- Jungkook! Azi mergem în club. Fără comentarii fără întrebări. Haide să-ți găsim ceva. spune Jimin intrând pe uşă.
- De ce eşti aşa vesel?
- Va veni şi Yoongi.
- S-a întâmplat ceva între voi aseară?
- Da! Am făcut-o Jungkook şi a fost aşa de bine să-l simt înăuntrul meu. Ah. Deja mă excit doar când vorbesc despre el.
- Ok, deci s-a întâmplat. Fratele tău ştie?
- Nu şi nu trebuie să afle. Haide să ne îmbrăcăm că deja e ora şapte.
- Şi Quan?
- Nu pățeşte nimic. Îți promit.- Îmi pare rău puiule. Tati pleacă pentru câteva ore, te descurci tu. Îți las mâncare, bine? spun lăsându-i încă două sendvişuri.
M-am îmbrăcat într-o pereche de blugi strâmți, un tricou şi o jachetă toate de aceeaşi culoare, iar ca încălțăminte mi-am luat perechea mea favorită de yeezy. Ochelarii mi i-am înlocuit cu o pereche de lentile.
Am ieşit din apartament îndreptându-ne spre un taxi. Din câte auzisem Jimin a invitat un băiat pe nume Hoseok cu noi. Sper să mă înțeleg cu el.
Muzica se auzea în boxe aşa tare încât abia auzeai ce se vorbea. Fumul de țigară era prezent şi el, iar alcoolul era neabsent. Jimin a spus că acest club e unul gay ceea ce nu mă prea încântă.
Ne-am aşezat la o masă, iar după două ore de stat am început să obosesc.
- Hei, Jungkook nu?
- Tu cine eşti?
- Hoseok. Încântat. zâmbeşte aşezându-se în fața mea.
- Vrei să facem ceva?
- Ce ai zice de o întrecere a alcoolului? Cine bea cele mai multe pahare de vodcă câştigă.
- S-a făcut.În scurt timp de la paharul cu numărul cinci începeam să văd în ceață. Am început să râd ridincându-mă, luându-l de mână pe Hoseok.
- Hai să dansăm Hoseokie. spun făcând o față de cățeluş. Am putut vedea rânjetul de pe fața lui, dar nu-mi păsa.
Ne-am strecurat prin mulțimea de oameni începând să dansăm. Hoseok îşi duse mâinile pe fundul meu trăgându-mă mai aproape de el.
- Ştii Jungkook, eşti foarte frumos.
- Mersi. Şi tu Hoseokie. râd strângându-i obrajii.Şi-a apropiat buzele de ale mele formând un sărut forțat. I-am acceptat sărutul participând şi eu la el. A început să-mi strângă fesele în mâini făcându-mă să gem. Mi-a muşcat buza după care s-a oprit.
- Hai sus.
- Sigur.În drum spre etaj ne-am întâlnit cu Taehyung. Nu ştiam că va fi aici.
- Taehyungie. alerg spre el sărindu-i în brațe.
- Ce dracu Jungkook? Eşti beat?
- Puțin.
- Cine mai e şi ăsta?
- Hoseokie. Ne-am sărutat şi acum mi-a spus să vin cu el aici. Cred că vrea să-mi arate ceva. şoptesc în urechea acestuia după care i-o muşc.
- Aşa a spus? Hoseok, e în regulă. Îi pot arăta eu ce ai vrut tu. Poți pleca.
- Ce? S-o crezi tu.
- Ar fi mai bine pentru tine.
- Pft.Mi-am lăsat capul pe umărul lui Taehyung începând să-l muşc de gât şi să ling anumite porțiuni. Am putut auzi cum geme ceea ce m-a făcut să zâmbesc. A deschis uşa unei camere aruncându-mă pe pat.
- De ce vrei să pari aşa inocent când nu eşti?
- Huh?S-a aşezat pe pat trăgându-mă în poala sa. Când am simțit senzația de discomfort am început să mă mişc vrând să scap de ea.
- Continuă. spune Taehyung gemând.
Am făcut ce mi-a spus privindu-l ciudat. Nu ştiu de ce dar îmi plăcea şi mie. Mi-am dus buzele spre a lui începând să-l sărut. Şi-a dus mâna după gâtul meu apropiindu-mă mai mult de el. Mi-a desfăcut cureaua pantalonilor dându-i jos acum rămânând în boxeri. Am zâmbit inocent sărutându-l din nou scurt.
Şi-a dat şi el pantalonii jos cu tot cu boxeri.
- Ar fi bine să sugi. Acum. spune dându-mă jos din brațele lui poziționându-mă cu fața spre organul său. Am făcut ce a spus ducându-mi mâna şi începând să-l frec. Mi-am rotit limba în jurul membrului său lingând sperma din jurul capului. L-am băgat pe tot în gură, dar Taehyung mi-a împins capul mai mult simțind lacrimile curgându-mi pe obraji. Îmi plăcea senzația asta. Şi-a dat drumul în gura mea după câteva minute iar eu am înghițit tot lichidul alb, câteva picături scurgându-se pe bărbia mea.
- Cât de bine arăți în ipostaza asta. Ridică-te!
Am făcut din nou ce mi-a spus. Mi-a dat boxerii jos trăgându-mă în brațele lui, organul său apăsând pe intrarea mea.
- Taehyungie! gem când acesta intră în mine cu totul. Îmi duc mâinile în jurul gâtului său începând să fac mişcări în sus şi-n jos de-alungul membrului său.
- Geme-mi numele.
- Tae-ahh-hyung.Încep să mă mişc mai repede odată cu el. Dându-mi drumul pe tricoul său. Mi-am ridicat privirea spre el observându-l cum îşi lingea buzele.
- Te-ai simțit bine Taehyung?
- Foarte. spune împingându-se din nou în mine făcându-mă să gem.
- Termină-ah!
- Eşti aşa strâmt Jungkook. Mă faci să vreau să te fut din nou.
- Nu. Mă doare-ah. Încetează cu împinsul.------
A/N: Cumpăr orice litru de apă sfințită. Vă rog, am nevoie.
CITEȘTI
My bestfriend's brother|Taekook
Historia Corta🌼 #36 în Proză Scurtă-9.05.17 #13 în Proză Scurtă-2.10.17