Jungkook POV.
- Ce s-a întâmplat aseară? spune Jimin ridicându-se din pat.
- Ai adormit în timpul filmului.
- Ah, înțeleg. Uhm, Jungkook ai găsit ceva de lucru?
- Nu, nu încă. O să mai caut.
- Apropo, astăzi este duminica în care fratele meu îşi aduce un coleg de firmă să petreacă timp împreună.
- Deci va fi aici toată ziua?
- Cam aşa ceva.----
- Dă-mi şi mie cerealele.
- Hai să facem clătite.Am luat ingredientele şi le-am pus pe masă uitându-mă pe net după rețetă. Quan era în cuşca pe care i-o cumpărasem acum o zi privindu-ne curios.
- Nu-ți face griji Quan, vei primi şi tu clătite.
După ce le-am terminat am început să le mâncăm vorbind despre diferite lucruri. Eram în mjilocul verii, iar şcoala trebuia să înceapă. Nu aveam niciun chef în momentul ăsta.
Uşa de la intrare se deschise pe ea intrând fratele lui Jimin al cărui nume nici acum nu-l ştiu şi un băiat ce avea părul verde.
- În cameră Jimin. Ia-ți şi prietenul cu tot cu hamsterul ăla.
- Bine. spune şi se ridică eu facând la fel.
- Mh, Taehyung. Când aveai de gând să-mi spui că ai un frate atât de bun?- Niciodată Yoongi. Fratele meu nu e pentru tine. spune încruntându-se. Deci aşa îl chema pe afurisit. Mi-am întors capul spre Jimin observându-i roşeața din obraji.
- Cred că aş putea face ceva în legătură cu salariul tău dacă-i laşi să stea cu noi în seara asta.
- Hm, fie. De acord. Veți sta cu noi în seara asta. spune Taehyung rânjind. Asta nu va fi de bine.-----
A/N: Yoonmin peste tot. ♡
CITEȘTI
My bestfriend's brother|Taekook
Short Story🌼 #36 în Proză Scurtă-9.05.17 #13 în Proză Scurtă-2.10.17