Ráno jako každý den mě zazvoní budík. A z dolního patra domu se ozve moje mamka " Lenko vzbuď se ,zlatíčko dneska máme speciální snídani "řekne medovým hlasem " Ano už jdu " odvětím. Hned jak si sednu na postel se mi zase vybaví ten sen. "Ale ne nebudu na to myslet ,nebudu na to myslet " řeknu si nahlas "Na co nebudeš myslet zlatíčko ?" zeptá se mamka "Ale jen se mě zdál takovej sen " řeknu s úsměvem. A pokračuju dolů na snídni. Po snídani si vlastně uvědomím že je dneska poslední den školy. Konečně začnou nekonečné prázdniny. Na letošní prázdniny máme totiž s mojí bff Anetou velké plány.
Zase jsem se trochu zapomněla a už je 7:20 ještě že to mám do té školy jenom kousek. No ale teď už jenom rychle namalovat,obléct a můžu jít. (oblečení viz. media :D)
Když jsem došla před školu už na mě ode dveří mávala Aneta. A křičela na mě "Zase nestíháme vážně super už na tebe nebudu nikdy čekat" řekla takovým falešně uraženým hlasem. "No jo furt" řekla jsem a usmála se. Potom jsme už obě dvě vešly do školy. Naše vysvědčení probíhalo bez problémů. Vzhledem k tomu že známky mám dobré a to se ani nemusím moc učit tak jsem to tak nějak neřešila.
Po škole
"Tak co známky Anet ?" zeptám se zvědavě " Ale celkem dobrý až na to že mě vážně dala 2 z matiky tak vážně dobrý " usmála se. Najednou Anetě zazvonil telefon. Já se podívala na ten svůj a začala projíždět sociální sítě a v tom do mě narazil nějaký kluk. No a vzhledem k tomu že já jsem člověk kterému se pořád něco děje tak při to nárazu jsem spadla na zem a všechno co jsem měla v ruce a v tašce se nahednou válelo na zemi. Jenom jsem začla všechny věci co nejrychleji nacpat do tašky ale v to mi ten někdo sahnul na rameno a řekl " Já se moc omlouvám já jsem se nějak zapřemýšlel promiň. Já ti pomůžu " a sehnul se . A já se najednou vzpamatovala ten hlas znám ale odkud ?? Otočila jsem se na toho kluka a najednou si uvědomila odkud ho znám. To je on ten záhadný chlapec ze snu .
Ahoj :D
Doufám že se vám další část příběhu líbí :D
Vaše Lenka :D
ČTEŠ
Sen - Boy from youtube
FanfictionLenka je 17 letá dívka která miluje youtube. Sleduje ho prakticky každý den. A už několikrát se jí zdálo o chlapci kterého, zná ale nemůže si vybavit jeho tvář. Co se stane když pozná tento hlas? Kdo bude neznámí chlapec ? Dozvíte se v příběhu.