Hned co jsme přijeli a vystoupily z auta. Začal náš epický týden na táboře plném youtuberů. Jsou tady Kovy, Martin, Stejk, Fallenka, Smusa, Vaďák ale hlavně je tady Ment. No jak to říct on je taková moje platonická láska. Ale to sem teď nebudu tahat. Ale je tady samozřejmně i spousta dalších.
Jako první jsme se šly ubytovat. Vzaly jsme si naše zavazadla " Nevíš kam máme vlastně jít?" zeptala se Aneta " No popravdě řečeno absolutně netuším" usmála jsem se na ni. A tak jsme se prostě vydaly po cestě. A pak jsme narazili na nějakého kluka " Jé ahoj já jsem Kuba a jak se jmenujete vy ?" zeptal se nás. "Já jsem Anet a tohle je Léňa " usmála se na něj Anet. "Hele Kubo když jsi na nás takhle pěkně narazil. Nevíš náhodou kam máme jít ?" "Támhle rovně když půjdete tak uvidíte budovu a tam už někdo bude a řekne vám co dál " usmál se na nás. Musím uznat že byl celkem pěkný a to byl první koho jsme potkaly doufám že takový budou všichni kluci. "Já už musím nebo mi zabere spolubydlící postel tak zatím ahoj " řekl a tím mě vytrhl z přemýšlení.
Tak jsme šly podle Kubovi rady rovně a uviděli jsme celkem velký zhluk lidí. "No tak tam asi budou ti naši idolové " řekla jsem a žďuchla Anet loktem do ramene. Ona jen nesouhlasně zamrčela (jako že vydala zvuk otrávení nevím jak to mám popsat ).
Konečně jsme se dostali do hlavní haly a čekáme na úvod. Ale nejhorší je že jsem stále ještě neviděla Menta celkem mě to začínalo znepokojovat jen tak prostě řečeno jsem sem jela z dvou hlavních důvodů 1, kvůli Anet a 2, kvůli Mentovy a Kovymu.
O 30 minut později
Zkončilo povídání a představování youtuberů. A začalo losování týmů. Youtubeři si postupně z velkého klobouku vybírali naše jména které jsme každý napsali na papírek. Zatím se vylosovali 3 tými a ani v jednom jsem nebyla a začala se zvětšovat možnost že budu v týmu s Mentem který tady stále ještě nebyl ale měl zachvilku podle oficiálních informací přijet. Už se tahalo poslední jméno a s Anet jsme byly jako na trní protože jestli nás Vaďák nevytáhne tak budeme s ním. "Určiťe to dopadne" uklidňovaly jsme se navzájem s Anet. "A dalším a posledním členem mého týmu je ..... Jiří Chalupa"řekl Vadim. "O ANO ANETO JE TO PRAVDA ŠŤÍPNI MĚ JESTLI NESPÍM PROSÍM " mám asi největší radost co jsem kdy měla jsem v týmu s mojí BFF a 6 hezkejma klukama a náš vedoucí je Ment "Co víc si můžu přát ?? " zeptám se sama sebe.
Večer téhož dne
Už je večer a jdeme na večeři. A víte co konečně ho uvidíme. Vzhledem k tomu že večeře začíná v 19.00 tak máme ještě půl hodiny. Tak se jdeme trošku zkrášlit. Rychle jsem nasebe nahodila oblečení (jako vždycky media :D).
"Jdu napřed "křikla ne mě Anet "Ok" odpověďela jsem prostě. Po asi dalších 10 minutách jsem se podívala kolik je hodin a bylo už za 5 minut sedm. Tak jsem nahodila boty a vyběhla z chatky asi největším sprintem jaký jsem dokázala. A najednou předemnou stál ON. Kluk ze snu. A ano ce se nestane zakopnu o kámen a zpadnu "No super " pomyslím si. Pomalu jsem se zvedala ze zemně a opět jsem uslyšela jeho hlas " Jé jsi v pořádku " zeptal se mě hlas který jsem tak dobře znala. Chytl mě za ruku a pomalu mi pomáhal ze země. A v tom jsem se rozhodla podívat do jeho tváře. Potom jsem jenom pomalu vydechla.Ahooooj :D
Výtám vás u další části. Asi vám už je všem jasné kdo toje ale chtěla jsem vás trošku napnout :DVaše Lenka :D
ČTEŠ
Sen - Boy from youtube
FanficLenka je 17 letá dívka která miluje youtube. Sleduje ho prakticky každý den. A už několikrát se jí zdálo o chlapci kterého, zná ale nemůže si vybavit jeho tvář. Co se stane když pozná tento hlas? Kdo bude neznámí chlapec ? Dozvíte se v příběhu.