#3 Konečně

72 4 2
                                    

Zítra jedeme s Anet na tábor. Už se toho nemůžeme dočkat. A nejvíc ze všech youtuberů se těšíme na Kovyho a Menta. Vlastně podstatě řečeno tam jedeme hlavně kvůli nim. Protože je chceme už strašně dlouho vidět ale na youtube akce tak nějak ještě nebyl čas. A jak jsme se dozvěděly že oni dva jedou na tábor jenom jsme řekli "Tam prostě nesmíme chybět" po tomhle dlouhém přemýšlení jsem už konečně zaplula do říše snů.

O pár hodin později
"Néééééé" zakřičela jsem "Proč mi nemůžeš říct kdo jsi ? " zeptám se "Nebylo by to správné " řekne s klidem. "Tak mi prosím aspoň řekni jestli tě znám ?" opět se ho ptám. "Zatím mě neznáš ale brzy mě HODNĚ dobře poznáš " zakřičel a pak už jenom monotóně říkal "Hodně dobře, hodně dobře " opakoval to slovní spojení dokud jsem se neprobudila.

Bylo 4.56 a v pět mám vstávat. Tak jsem senom vyskočila z postele a o snu už radši nepřemýšlela i když v hlavě mi pořád zněla slova toho kluka "Hodně dobře". Ale co je to určitě jeden z těch výmyslů v mojí hlavě.

Rychle jsem na sebe hodila oblečení a šla se nasnídat. Udělala jsem si palačinky s nutelou. Vzhledem k tomu že moji rodiče se sebrali na cestu po světě tak jsem zůstala doba sama. Jako né že vy mi to vadilo. Já jsem byla na ty je jich cesty zvyklá.

Ještě jsem si na sebe dala jenom korektor, řasenku a takhle jsem vlastně chodila vždycky a tak jsem přidala ještě linky.

Už bylo 8 a pro mě přijeli Anetiny rodiče i s Anet. A už jsme jeli byla to asi hodina cesty takže pohoda.

Sen -  Boy from youtubeKde žijí příběhy. Začni objevovat