Potom jsem jenom pomalu vydechla.
Byl to on. Ten kluk který mě "strašil" ve snu. Ale zároveň i ten kterého jsem měla tak ráda. "Hele kam tak pospícháš?" zeptal se mě Ment. "J-ee aho-j " zakoktala jsem. Jen se na mě podíval tázavím výrazem. "Ale spěchám na večeři" snažila jsem se říct s klidem v hlase. No moc se mi to nepovedli ale nevadí. "No a jak se vlastně jmenuješ" "Lenka" "Jo no já jsem Honza ale ty mě asi už znáš" řekl pobaveně a já se musela usmát." No jo znám tě " usmála jsem se na něj.
Najednou nás někdo vyrušil z našeho rozhovoru. Byl to Vadim " Všichni se po tobě už schání Honzo. A kdo je tohle?" zeptal se. "No to je Lenka "odpověděl Ment " Ahoj já jsem Lenka " zasmála jsem se. "No to je hezký ale namáš být náhodou už skoro půl hodiny na večeři. "No jo večeře já na ni uplně zapomněla. No tak já jdu tak zatím ahoj " usmála jsem se a dala se zase do běhu aby mi aspoň něco z večeře zbylo.
"Aneeeeettttoo " křikla jsem hned co jsem se vřítila do jídelny. Rychle jsem doběhla ke stolu u kterého seděl náš tým. "Já jsem do něj narazila!!" "Co? " nechápala Aneta. "No do něho " "Jako do Menta? " zeptala se "Jo ty trubko do Menta a taky jsem už zjistila kdo je ten kluk ze snu " řekla jsem jakoby hrdě. "Jo a kdo to je ?" ptala se mě s úsměvem na tváři Aneta. "Je to ten stejný člověk do kterého jsem vzazila !!" zvíšila jsem trošku z nadšení hlas. "No to si děláš srandu ?" zeptala se mě "Ne nedělám prostě to je on TEN kluk" usmála jsem se. "Počkej takže chceš říct že ten kluk a Ment jsou jeden člověk? " snažila se to pochopit "Ano je to jeden a ten samej člověk" usmála jsem se. V tom mi přinesli večeři a já se dala do jídla. Asi o 10 minut později přišel Ment s Vadimem do jídelny a hned se k nim vrhl další chumel lidí. Náš tým zůstal sedět "Stejnak s ním budeme celý týden " pomyslela jsem si. Pak jsem se zase začala soustředit na jídlo. A najednou mi Aneta zaklepala na rameno "Jau" odfrkla jsem "Už jdeme tak pohni" "No jo furt" řekla jsem trošku urazeně. Potom už jsme jenom došly do chatky a šly spát.
Ahooooj :D
Výtám vás u další částiVaše Lenka :D
ČTEŠ
Sen - Boy from youtube
FanfictionLenka je 17 letá dívka která miluje youtube. Sleduje ho prakticky každý den. A už několikrát se jí zdálo o chlapci kterého, zná ale nemůže si vybavit jeho tvář. Co se stane když pozná tento hlas? Kdo bude neznámí chlapec ? Dozvíte se v příběhu.