Po mojí malé nehodě musím zůstat aspoň den na pokoji v klidu. Vzhledem k tomu že ostatní měli program venku tak jsem jenom tak ležela a koukala na filmy." No tak co si pustím teď??" zeptala jsem se sama sebe . "No tak co třeba Kamarád taky rád to už jsem celkem dlouho neviděla a je to sranda " zasmála jsem se a pustila film. Minuty filmu plynuly a když přišla asi nejlepší část tak někdo přišel ale vzhledem k tomu že jsem si ho vůbec předtím nevšimla tak už ten někdo seděl vedle mě. "Ahoj na co koukáš ? " už jsem ho poznala byl to Honza "Ahoj no ja koukam na Kamarad taky rad znaš to ne ?? " vyhrkla jsem zesebe. "No jasně že to znám, a co jsi dělala celý den ??" řekl Honza s úsměvem. "No měla jsem vážně produktivní den. Jako první jsem se koukala na GoT a potom přišli filmy tech bylo asi 5 . A co ty co jste dělali celý den ?" řekla jsem kupodivu už s klidem .Jak tak na to koukám tak jsme nebyli tak produktivní jako ty. Ale ráno jsme se seřadili do týmů hráli jsme hry, potom jsme se koupali a teď mají děcka bojovku" na to jsem odvětila "Tak to jo a co Anet jak jí to šlo ?? Nechci jí nějak pomlouvat ale celkem se bála že tam nebudu" zeptala jsem se a pak jsem toho začala litovat ale to už je teď jedno. "Já taky nechci pomlouvat Anet je sice super ale dneska se chovala strašně zvláštně k jednomu klukovi z týmu. A tak jsem se tě na to chtěla právě zeptat" usmál. " Aha takže nepřišel protože by mě chtěl vidět ale aby se optal na kluka fakt super " pomyslela jsem si v hlavě. "Aha a jak se ten kluk jmenoval ?" ptám se protoze me to celkem zajmá Aneta se nikdy nechovala k nikomu hnusně až na jednoho ... " Jmenuje se Filip Zlatohlávek" "Coo !" vyjekla jsem "Tak teď už to chápu. Abych ti to vysvětlila to je kluk který měl Anetu rád už od první chvíle co se vyděli ve třídě mezi nimi něco proběhlo. Po asi měsíci spolu začali chodit. A ještě musím zmínit že jim oboum bylo čerstvě 15. No a co asi bude chtít dělat každý puberťák když má holku a je mu 15. Ano přesně to co si myslíš. Jenomže Aneta si nebyla jistá tím že s ním chce spát ale on si nedal říct. No tak asi po týdnu přemlouvání Aneta svolila takže tan večer se spolu vyspali a potom jak to asi mohlo zkončit?? Filip dal Anet kopačky a ona ho začala nenávidět. To je tak všechno co já vím" řekla jsem mu úplně všechno ale co je to už tak nějak kamarád. "To vážně ?? To jsem netušil. " řekl smutně " Však v pohodě jsi to ani vědět nemohl" usmála jsem se. "Hele co kdyby jsme už upustlili od tehle smutných věcí?? Protože mám pro tebe otázku kvůli které jsem važně přišel " hned jak to dořekl se by se ve mě krve nedořezal. "Noo " to bylo jediné naco jsem se zmohla. "Nechtěla by jsi se semnou jít prohít ?? " "Moc ráda" stále jsem byla v šoku ale už mi aspoň zase tekla krev v žilách (co s tím sakra pořád mám ?? ) "Tak jo tak se sejdeme před vaší chatkou tak za půl hodiny " usmál se. "Dobře" odvětila jsem a zakřenila se jako totální krypl.
Omlouvám se že kapitoli nevychází častěji ale prostě to tak nějak nestíhám takže díky za pochopení. A výte co je super už je nás tady výc 150 a každým dnem to roste. Vým že někdo má mnohem víc přečtení ale pro mě je to úspěch takže vám děkuji.
Vaše Lenka :D
ČTEŠ
Sen - Boy from youtube
FanfictionLenka je 17 letá dívka která miluje youtube. Sleduje ho prakticky každý den. A už několikrát se jí zdálo o chlapci kterého, zná ale nemůže si vybavit jeho tvář. Co se stane když pozná tento hlas? Kdo bude neznámí chlapec ? Dozvíte se v příběhu.