Gördüğü şeye inanamayan rion,kendini bayılacak gibi hissediyordu.Bunun sebebi ise karşısında kocaman bir heykel olmasıydı.Rionu bukadar şaşırtan ise heykelin suratı,onu büyüten dilenci ye benziyordu.Rion kendi kendini toparladı ve yoluna devam etti.Rion(eminim sadece benzerliktir)diyordu kendi kendine.Rion sonunda kayıt yapılan yere gelmişti.Sıraya girdi ve beklemeye başladı,aradan bir kaç saat geçmişti ama sıra Riona gelmişti.Rion un eline bir kağıt uzattı Rion un yüzüne bile bakmıyordu.Rion (bu nedir acaba)dediğinde adam kafasını kaldırdı bu kağıtta yazan numaralar okunduğunda platforma sen çıkıp denilenleri yapacaksın dedi ve kafasını tekrar eydi Rion teşşekkür ederek oradan ayrıldı.
Yüksek sesler gelen bir platform gördü (eminim burasıdır)diyerek o yöne doğru koştu platformun yanına gelmişti.Ellerinde bira kağıt bulunan 2 adam bir kadın platforma çıkan kişileri değerlendiriyorlardı.Rion gene beklemeye başladı,sıra ona gelmek üzereydi,rion sayıları bilmediği için bir adama sayıları okutturup sıraya öyle girmişti.Sonunda 86 numaralı kişi diye bir ses gelmişti.Aniden çok hecanlan an rion titreyerek platforma çıkmıştı.Rion platformun tam ortasına geçmişti ki adamlardan biri ayağa kalkarak kendini tanıt çocuk diye seslendi.Rion(benim adım rion soyadımı bilmiyorum)dedi ve sonuna efendimi de ekledi.Adam yüksek sesle(1.aşama ile başlayalım)dedi.Rion sahneye çıkan kişileri izlerken ne yapması gerektiğini öğrenmişti.Rion(tamam efendim)diyerek platformun köşesine geçti ve orada bulunan koltuğun üstüne oturmuştu.Bütün sınav koltuğun üstünde oturan kişinin zihninde bitiyordu bu sırada orada bulunanlarda belirli büyüler sayesinde duvara yansıyan görüntülerden takip ediyorlardı.
Kadın ayağa kalkarak Riona yaklaştı ve kafasına dokundu,Rion şuan karanlığın içindeydi.Kadın tekrar konuşmaya başladı(8.seviye B sınıfı 122.kadının adı Silia idi)Silia devam etti şimdi karşında katmanlardan oluşan bir duvar hayal et bu duvar sonsuza kadar gitsin dedi ama her duvarın ayrı bir sayısı olsun dedikten sonra yerine oturdu ve Rionu beklemeye başladı.Rion denileni yaptı ve duvarı hayal etti biraz sakinleştikten sonra duvara tüm gücüyle yumruk attı.Ama kaç duvarı yıktığını göremiyordu sebebi ise ilk duvar yıkılmıyor arkasında kalanlar yıkılıyordu bu neden le yumruk atan kişiler değil izliyenler görebiliyordu.Bu sefer şimdiye kadar hiç konuşmamış olan Gorlon ayağa kalktı (Gorlon 7. seviye C sınıfı 12.)ve konuşmaya başladı.Rion az çok ne yapacağını biliyordu.Gorlon şimdi önünde bir büyü hayal et ve o büyüye yaklaşarak elini ona uzat dedi.Rion denileni yaptı ve element yani büyü kırmızı ve siyah renklere büründü.En son sınav gelmişti en başta konuşan adam yani Dari ayağa kalktı (9.seviye B sınıfı 66.)Dari,Riona seslendi (çocuk şimdi bir hayvan düşün dedi ama iyi odaklan)dedi.Rion denileni yaptı tam düşünürken alevler içinde karanlık saçan bir gözünü görebiliyordu insanlar Rion odaklanmaya çalışırken,bir kükreme sesi duyuldu.Rion ve dari hariç herekes bayılmıştı,Dari de kan ter içinde kalmıştı.Rion yavaşça uyanıyordu Dari bunu fark edince Rionu yakaldı ve koşmaya başladı.Rion ne olduğunu bile anlayamamıştı Dari ona ne yağacaktı.
------------------------------------------------------------------------------------------------------410 KELİME
YAZAR NOTU:
Arkadaşlar 2 gündür bölüm gelmiyordu hepinizden özür dilerim sebebini sormak isteyen yorumlarda belirtir bende açıklarım.Sizce Rion a ne olacak?:D:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Longer Efsanesi
Viễn tưởngGiriş Karanlık,ıssız bir sokakta çocuk sesleri duyuluyordu.Keyrın o sokaktan geçmekteydi.Çocuk sesini duyar duymaz o yöne doğru koştu(Keyrın usta büyücü 16.seviye S gurubunda bir savaşçı ve büyücü).Sesin geldiği yere vardığında nehrin üstündeki köpr...