Aradan beş yıl geçmişti Keyron ölmek üzereydi Rion bunun farkında bile değildi.
Rion;Keyron bugün beş gümüş topladım akşam bana hikaye anlatırmısın demişti rion un ençok hoşuna giden şey Keyron un ona akşam anlattığı hikayelerdi.
Keyron;Tamam dedi ama yağrın altı gümüş para kazanacaksın
Rion;Tamam diyerek kafa salladı.Keyron riona kendini ısındırmak istemiyordu,çocuğa hayatın zorlukların göstermek istedi ve bunu başarmıştı.Rion en küçük şeyde bile sevinir,yalan söylemez bütün zorluklara göğüs gerebilirdi.Keyron,Riona kendi adınıda söylememişti.Rion hep ona yaşlı adam diye seslenirdi.
Keyron;ölmeden önce eski öğrencisi weel i görmek istedi ve onu yanına çağırdı.
Weel;ne oldu usta o olaydan beri kimseyle konuşmak istememiştin.
Keyron;kısa keseceğim Well ben ölmek üzereyim senden son bir isteğim var.Bir çocuk var adı rion onu bul ve ona gözkulak ol ileride herkesi geçecek onu gördüğün anda anlayacaksın dedi ve rüzgarla birlikte toza dönüşerek uçtu.
Weel şaşırmıştı sebebi ise eski ustasının son sözleri rion adlı çocuğun bu dünyadaki herkesi geçerek en güçlü olacağını söylemesi idi(Well 16.seviye S sınıfı 22.)
Rion bu esnada eşya taşıyordu bir ses duydu elveda evlat diye seslenmişti sanki birisi,sert bir rüzgar geçti üstünden.Artık Keyron bu dünyadan göçüp gitmişti.
Rion şaşırmıştı bu ses ona çok tanıdık gelmişti arkasını döndü ve kimsenin olmadığını görünce işine devam etti.Akşam olmuştu rion ev dediği çöplüğe doğru gitmeye başlamıştı yüzünde bir gülümseme vardı sebebi ise bugün tam yedi gümüş para kazanması idi.Yaşlı adam ona yağrın altı gümüş para kazanırsan sana bir hikaye daha anlatırım demişti.Gideceği yere vardığında yaşlı adam orada yoktu,rion beklemeye başladı ama hala yaşlı adamdan iz yoktu.
Paltosu hala buradaydı ,rion dayanamadı ve paltoyu karıştırmaya başladı,aslında niyeti kötü değildi,tam o esnada paltonun cebinden bir kart düştü.Rion kartı aldı inceledi ve üstünde yazılar olduğunu gördü,rion bunları okuyamazdı çünkü okuma,yazma bilmiyordu.Hemen birini bulup bunu okutturmalıyım diyerek sokağa attı kendini.Sonunda birini bulmuştu hemen adama kartta yazanları ona okuması için rica etti adam peki diyerek karttaki yazıları okudu.
Kartta(evlat ben bu dünyadan göçüyorum sana elveda diyemedim kusura bakma bugün kazandığın o paralarla kendine ziyefet çek kendine iyi bak)yazıyordu.
Çocğun yanağından bir damla yaş düştüğünü gören adam o akşam ona sıcak bir kahve ısmarladı.Rion sıcak kahveyi içtikten sonra izin isteyerek kalktı ve yoluna devam etti.Rion artık yalnızdı buna alışabilirmiyim diye düşünüyordu.Aradan bir,iki hafta geçmişti savaşçı seçimleri başlamıştı ve rionda katılacaktı bunun için çok heycanlıydı.Seçmelere gittiğinde çok şaşırmıştı.
YAZAR NOTU:
Arkadaşlar biraz heycanlı biryerin de kesiyim dedim bu bölüm 360 kelime tuttu isteklere göre artırılıp azaltılabilir tabi size bağlı.Bence gayet güzel ilerliyor fikirlerinizi yorumlarda bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Longer Efsanesi
FantasyGiriş Karanlık,ıssız bir sokakta çocuk sesleri duyuluyordu.Keyrın o sokaktan geçmekteydi.Çocuk sesini duyar duymaz o yöne doğru koştu(Keyrın usta büyücü 16.seviye S gurubunda bir savaşçı ve büyücü).Sesin geldiği yere vardığında nehrin üstündeki köpr...