6.BÖLÜM(SOKAK DÖVÜŞÜ)

409 42 6
                                    

Rion ve Gorgo şehir şehir dolaşıyorlardı aradan 9ay geçmişti.
Rin fiziksel ve zihinsel olarak aşırı güçlenmişti,şuan 4. seviye bir savaşçıydı.
Gorgo"bu akşam burada kalalım"dedi.
Rion"tamam"dedi ve yavaşça uykuya daldı.Gorgo birazdaha ateşi izledikten sonra yavaşça gözlerini kapadı.
Rion gün ışıklarının yüzüne vurmasıyla yavaşça gözlerini açtı.Gorgo ateşin üstünde et pişiriyordu.Rion"günaydın"diyerek ateşin başına gitti,gorgo sabah tavşan yakalamıştı,rion"taze et"diyerek dudaklarını yaladı.
Gorgo"günaydın rion"diyerek tavşanı yavaşça çevirmeye devam etti.Yan tarafta çay oluyordu,Gorgo"git derede elini yüzünü yıka"dedi.Rin kafa sallayarak"tamam"dedi ve koşarak dere kenarına gitti.
Gorgo eti yavaşça ateşin üstünden aldı.Bu sırada Rion heryeri ıslanmış halde ateşin yanına geldi"ayağım kaydı"dedi ve kamp alanından bir kahkaha yükseldiGorgo gülüyordu"ateşin başında kuruyup yemeğin başına gel"dedi.yemeklerini yedikten sonra şehre doğru yola koyuldular.

Şehir e yaklaştıklarında Rion ne olduğunu merak ediyordu,etrafta kimse yoktu.Şehir merkezinden gürültüler geliyordu,Gorgonun yüzünde pis bir sırıtış vardı,Rion halen ne olduğunu anlammıştı.

Kalabalığa birazdaha yaklaşınca Rion ne olduğunu anlamıştı insanlar dövüşüyor izleyenlerde bahis yapıyorlardı,Rion biraz umursamaz bir tavırla ofladı.Gorgo"bence izle bir şeyler kapabilirsin".Rion"boşa sıkıntı"dedi ve yavaşça uzaklaşırken,Gorgo"nereye senide yazdırdım dövüşe"diyerek seslendi.Rion hemen Gorgo nun yanına gelerek"bu hiç hoş değil bana sormalıydın Gorgo dedi".Gorgo"ben senin ustanım sus ve dediğimi yap"diyerek Rion u susturdu.

Sırada rion un dövüşü vardı adı duyuldu yavaş yavaş alana yaklaşıyordu,"rakibim kim acaba neyse insaflı davranmalıyım sonuçta normal insanlar"derken,Gorgo nun sahanın ortasında durmuş ona güldüğünü gördü.Rion"yok artık bu kadarı da fazla".Gorgo"merak etme ölümüne bir dövüş değil,bayılan kaybeder,haberin olsun sana yumuşak davranmayacağım"diyerek bir köşeye çekildi,Rion da aynısını yaptı.

Dövüşün başlaması için gereken düdük sesi duyuldu Gorgo hızlı bir hamle yaparak Rion un sağ yanağına bir yumruk attı "hadi ama sana yumuşak davranmayacağımı söylemiştim,bak sana avans olsun diye gözlerimi de kapadım"dedi.Rion o ana kadar ustasının gölerinin kapalı olduğunu bile fark etmemişti,ama birdaha yumruk yememeliydi.Rion bunları düşünürken,Gorgo bir hamle daha yaptı bu sefer soldan gelen bir yumruk,ama Rion refleks olarak sağa kaydı ve elinde tüm gücünü toplayarak ustasının yüzüne vurdu,Rion"elimdeki birkaç parmak kırıldı buna eminim".Gorgo yerinden bile oynamamıştı "hadi ama bundan daha sert vurabilirsin".Gorgo bu sefer iki kat hızlı saldırdı,Rion savuşturmaya devam ediyordu ama bu onun için çok zordu tam bu esnada alttan yukarı doğru gelen bir tekme sonucu havaya uçtu ve yere düştü.Gorgo"acaba biraz aşırıyamı kaçtım rion pes ette yaralarına bakalım"derken.Kezar,Rion a "neden bu kadar safsınki"Rion"ne yapmalıyımki"derken içinde bir güç patlaması hissetti.En azından beş kat güçlenmişti Rion"kezar bunu sen yaptıysan teşekkür ederim"dedi ve saldırıya geçti.Gorgo şaşkın bir şekilde Rion a bakıyordu ama Rion aniden gözden kayboldu.Gorgo yanağında bir yumruk hissetti ama bunun geleceğini biliyordu bu yücen seviyesini artırmıştı.En başta Rion a fazla zarar gelmesin diye güç seviyesi nin 32/1 ni kullanıyordu.Gorgo azda olsa yumruğu hissetmişti bu güç patlamasının nereden geldiğini düşünüyordu.Sadece buda değil her ana dahada güçleniyordu.Rion saldırmaya devam ediyordu durmadan ama sonra birşey fark etti,"büyü yapsam acaba nasıl karşılık verir"diye düşündü,"bunu  yapacağım".Rion elinde kırmızı siyahlı bir büyü akışı oluşturdu,Gorgo şaşırmıştı Rion un daha önce büyü kullandığını görmemişti.Rion büyüyü serbest bıraktı ama bir sıkıntı vardı.Büyü ilerledikçe büyüyordu şimdiden bıraktığı andaki halinden on kat büyüktü.Gorgo bir elini büyüye bir elini havaya kaldırarak"yansıt"dedi.Büyü Gorgonun bir elinden girip diyerinden çıktı.Gorgo bu andan yararlanarak Rion un yanında belirdi ve bir tekme daha savurdu.Rion afallayarak gene taklalar attı ama bu sefer çok sinirliydi gözleri parlıyor,saçları beyazlaşıyor,ve çok baskın bir ağura yaymaya başlıyordu.

İnsanların bağzıları bu ağuraya dayanamayarak bayıldı.Rion alana girmişti,bu milyonda bir görülen bir özellikti.

Alan(insanın güçlerini aşırı derecede artıran aldığı hasarları hissetmesini önleyen ve sadece o çevrededki kişilere odaklanmasını ve başka hiçbirşey düşünmemesini sağlayn evsanevi mod).Gorgo ağzı açık Rion a bakıyordu,Kezar olayların daha ilerlerse Gorgo nun,Rion u durdurmak için gücünü artırarak Rion a saldıracak ve Rion un zarar göreceğine kanaat getirdi.Kezar"özür dilerim evalat sende böyle bir mod olduğunu bilmiyordum"diyerek Rion un bütün ağura sını emmeye başladı ve Rion bayılana kadar buna devam etti Rion sonunda bayılmıştı.Gorgo ne olduğunu anlayamadı"heral de güce  dayanamadı,sen ne mucizelerle dolusun Rion"diyerek çocuğun yanına koştu.


YAZAR NOTU:

Bence çok güzel bir bölüm oldu,ya sizin düşünceleriniz.

Longer EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin