5.BÖLÜM(YENİ USTA)

437 48 7
                                    

Rion yavaş yavaş yürüyordu içindeki sesle sohbet edeiyordu.İsmini soramak hiç aklına gelmemişti.

Rion"iç ses adı adın ne senin"diye sordu.

İç ses"adım kezar"diye cevap verdi.Kezar"bu kadar sohbet yeter,şimdi seni eğitecek hoca bulualım".

Kezar"ormanın yan tarafında bir dere var oraya git"dedi.Rion"tamam"diyerek o yönde doğru gitti,zaten su sesi açık açık duyuluyordu bulması zor olmadı.Kezar"tamam burada bekle dedi ustan seni bulacak".

Rion un uykusu geliyordu önündeki derede gidip elini yüzünü yıkadı ve beklemeye devam etti.

Rion uyuya kalmıştı.Kezar"uyan ustan önünden geçiyor"dedi ve rion gözlerini açtığında kendini geriye fılatmak zorunda kaldı.Önünde beyaz bir kurt vardı ama normal bi kurdun beş katı büyüktü.

Rion ne yapacağını bilemeden kurda öylece bakıyordu.Kurt yavaş yavaş şekil değiştirip insan halini aldı Rion dahada afllamıştı.Kurt yani"gorgo"anladım diye sırıtmaya başladı,daha önce hiç çiğ dönüşümü görmedin.Gorgo yavaşça açıkladı"her insan içinde bir çiğ bulunur,bu çiğ nin gücüne bağlı olarak şekil değişimi olur ama çok güçlü olman lazım herkes yapamaz"."Benimki mesela alfa kurt,ismi beyaz diş".

Rion biraz sakinleşti demek ki içindeki ses buydu.Rion"acaba benim içimdeki çiğ nin tipi nasıl yani neye benziyor".Gorgo bu arada rion a burada ne yaptığını sordu.Rion"sizi bekliyordum usta"dedi.

Gorgo şaşırarak"benim buradan geçeceğimi nereden biliyordun ve ben seni öğrencim yaptığımı hatırlamıyorum".

Rion başından geçen olayları anlattı.Gorgo sakalını kşıyarak rion u dinliyordu.Rion konuşmayı bitirmişti,Gorgo hemen söze girerek"evlat seni bir şartla öğrencim yaparım eğer çiğ gücün benimkinden güçlüyse seni öğrencim olarak alırım"dedi.Gorgo yavaşça iki elini daire haline getirerek rion un karnına dokundu.Gorgo nun yüzü ben beyaz olmuştu.Rion ise gayet sakindi.

Gorgo,Rion un içindeki şeyden habersiz olduğunu anlamıştı.Gorgo"tamam evlat seni öğrencim yapacağım".Rion un yüzü gülücükler saçıyordu.Rion"Gorgo usta benim içimdeki çiğ güçlü mü".

Gorgo"yani"diyerek rion u geçiştirdi.Rion un içindeki şeyden haberi olursa kendini kontrol edemeyebilirdi.Rion"gorgo usta"dedi ve sözünü bitiremeden,Gorgo"bana usta demesen sevinirim sanki yaşlıymışım gibi geliyor".Rion"tamam"dedi ama içinden gülüyordu zaten yaşlısın diye.Rion bitiremediği cümlesine devam etti"gorgo nereye gidiyoruz dedi".

Gorgo"şehir şehir gezeceğiz,eğitimini yolda yapacağız"dedi ve yavaş yavaş yürümeye başladı.Rion biraz hayal kırıklığına uğramıştı nedeni ise ilk defa bir evi olacağını düşünmesiydi ama buna çok takılmadı sonuçta bu onun hayat tarzıydı.

Sazer şehrine doğru yola çıktılar.

YAZAR NOTU:

Arkadaşlar bölümler 400-500 kelime 1 gündemi gelsin yoksa 2 günde 1000 kelime mi siz seçin.

344kelime




Longer EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin