Kezar ın bu sözleri ardına gorgo bayıldı.Uyandığında bunların bir rüya olduğunu düşündü,ama çok gerçekçi bir rüya.
Rion"usta usta"diye sesleniyordu.Gorgo öğrencisinin onu uyandırmaya çalıştığını fark etti,yavaşça doğruldu."Rion bize ne oldu?".
Rion"ben de bilemiyorum usta uyandığımda yerde baygın bir şekilde yatıyordun"dedi.Bu olayı Rion ve Gorgo belli bir süre sonra unuttular. Gorgo iki yıldır Rionu çalıştırıyordu.Rion,Gorgonun tahminlerini bile aşmış 1.senesinde 3,ikinci senesinde 2 seviye atlamıştı.Bu neredeyse imkansıza yakındı.
Şuanm Rion"9.Seviye bir savaşçıydı"ama ustası ona büyülücülüğü öğretemediği için kezarla Gorgodan gizli eğitim yapıyorlardı Kezar sayesinde şuan"6.Seviye büyücü"olmuştu.Rion"usta nereye gidiyoruz?"
Gorgo"seni biryere bırakacağım,hani bundan 2 sene önce bir adam gelip seni almak istediğini söylemiştiya,oraya gidiyoruz".
Rion"neden usta bana daha öğretmediğin çok şey var,hem ben seni ustam olarak seçtim başka birine usta demem".
Gorgo"Rion senin özel bir yeteneğin var hatta fazla özel,alan a girebiliyorsun,şuan seni götürdüm yerde herkez bunu yapabiliyor bende bu özellik olmadığı için senin bu yeteneğini geliştiremiyoruz ve boşa gidiyor bu yeteneğin.
Rion"anlıyorum ama beni nezaman geri alacaksın usta?".
Gorgo"mutemelen 1yada 1 bucuk yıl sonra".
Rion"tamam"diyerek kafa salladı,şuan kafasından geçen tek şey daha da güçlenmekti.
Gorgo ile rion yolculuk esnasında çok eğlsnmişlerdi,büyük şehirlerden geçerken yapacak çok şey bulmuşlardı.Gorgo Rion a belli etmesede kram ülkesine yaklaşıyorlardı.Burası alan sahibi olan kişilerin kendi liderlerini seçip kendilerine kocaman bir bina yaptıkları yerdi.Bu binaya yaklaşmak bile içindeki kişilerin ağurasını hissetdiriyordu.Rionu buraya bırakmasını istemesinin 2 sebebi vardı.
1.si rionun alan yeteneğini geliştirmesi.
2.si ise rion un burada olgunlanaşacağı düşüncesiydi sebebi ise buradaki insanlar birbirlerine pek iyi davranmazlardı,çünkü hepsi bir yarış içerisindeydi.En iyi klanda olmaları onları tatmin etmiyordu,her hafta turnuva yapıyorlar ve klan içindekilerin sralaması değişiyordu.Rion"gorgo bak ileride bağzı kişiler kamp kurmuş,selam verelimmi"?
Gorgo nun görüş yeteneği rionun kinden iyi olduğundan kamp kuran kişileri tanımıştı.
Gorgo"tamam ama sakın beni utandırma?
Rion gorgonun neden böyle birşey dediğini anlamamıştı.Gorgo"selam Momia"diye seslendi.Rion gorgonun onları tanıdığını hemen anladı.
Momia"Oo gorgo merhaba hiç gözükmüyordun,duydumki öğrenci almışsın hiç sana göre deiğil heralde yanındaki yakışıklı bahsi geçen oğrencin,bak buda benim öğrencim lina".Lina"merhabalar efendim tanıştığıma memnun oldum".
Gorgoda aynışekilde karşılık verdi.
Gorgo"evet momia pek öğrenci almazdım ama rion farklı potansiyeli çok yüksek"
Rion"merhabalar efendim ben rion tanıştığıma memnun oldum".
Momia bir bayan olarak erkeklerle tanıştığında zarifçe elini uzatırdı,elini uzattığında rionda nezaketen uzatılab eli tutup kibarca öpüyordu.
Momia rion elini tuttuğunda ani bir ağura hissetti çok baskındı neredeyse alnından ter akmak üzereydi"bukadar güçlü bir ağurayı temas etmeden neden hissedemedim".
Momia"nedemek istediğini anladım gorgo".
Gorgonun suratında hafif bir gülümseme belirdi.Rion aynı şekilde lina ile de selamlaştı ama dağa demindenki gibi ağurasını serbest bırakmadı.Ustası ona selamlaşırken ağurasını serbest bırakmasını söylemişti.Momia"hava kararmak üzere isterseniz bizimle kamp kurun gorgo hem sohbet ederiz eskisi gibi".
Gorgo hic tereddüt etmeden tekligi kabul etti.Rion ile lina birlikte çalı çırpı toplamaya ormana doğru gittiler.Rion başta fark etmesede lina çok güzel bir kızdı yeşil gözlü esmer uzun kahve rengi saçları dikkatli bakınca gerçekten bir melek gibiydi.
Rion bunları düşünürken lina nın yüzüne dalıp gitmişti,kızın utandığını fark edince"afedersin sana birşey soracaktımda kaçıncı seviye bir savaşçısın yada büyücü".
Lina"10.seviye bir savaşçıyım"dedi.
Rion"benden güçlüsün o halde ben 9. seviye bir savaşçıyım".
Rion ve lina birbirleri ile sohbet ederek çalı çırpı toplamaya devam ettiler,yeterince olduğunu düşündüklerinde kamp alanına döndüler.Ustaları şen şakrak bir şekilde sohbet ediyorlardı.Aslında dikkat edince momia da lina gibi güzel bir bayandı kahve rengi siyah kıvırcık saçları ve ela gözleri ile gayet güzel bir bayandı.
Gorgo"hoş geldiniz gençler size bir süprizimiz var,istersen sen açıkla momia".
Momia"yarın sabah duello yapacaksınız dostluk duellosu dahada ilginci ikinizde alan yeteneklerinizi kullanma iznine sahipsiniz,bu fikir gorgodan çıktı eğer ters bi durum olursa biz müdahale edeceğiz".
Rion"neeeeeeee".660 kelime
Arkadaşlar bu bölümü beğenirsiniz inşallah hikayeyi yavaş ve ağır ilerleticem bundan sonra ve bu bölümden sonra karakterler ve seviye sıralamaları hakkında bilgi bölümü gelicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Longer Efsanesi
FantasyGiriş Karanlık,ıssız bir sokakta çocuk sesleri duyuluyordu.Keyrın o sokaktan geçmekteydi.Çocuk sesini duyar duymaz o yöne doğru koştu(Keyrın usta büyücü 16.seviye S gurubunda bir savaşçı ve büyücü).Sesin geldiği yere vardığında nehrin üstündeki köpr...