4.BÖLÜM (İÇİNDEKİ CANAVAR)

544 41 14
                                    

Rion korkmaya başlamıştı hala ne olduğunu anlayamamıştı.Dari neden onu kolundan tutup sürüklemeye başlamıştı,neden kendi uyandığında herkes baygındı.

Dari kan ter içinde koşmaya devam ediyordu.Aniden evin çatısının üstünden iki adam atlamıştı bunlar koruyuculardı.

Koruyucular(Kralın emrinde çalışan S sınıfı isimleri bilinmeyen örgüt).Koruyuculardan biri aninden Darinin kafasına yumruk attı,Rion ne olduğunu anlayamadı dariye baktı ama kafası yerinde değildi.

Rion bağırmak istedi ama sesi çıkmıyordu.Koruyuculardan biri Rionu kolundan tutarak omzuna attı,ormana doğru koşmaya başladılar.Ormanın tam orta yerinde durdular ve Rionu fırlattılar.

Koruyucular dan biri tam hamle yaptığı esnada Rion bayıldı ve ağzından siyah bir duman çıktı,duman yavaş yavaş şekil alıyordu en son şekli ise dragondu.Koruyucular korkarak geri çekildiler ama kesin emir vardı o çocuk yani Rion ölecekti.Koruyucular kendilerini hazılayarak en güçlü büyülerini yaptılar dragon elini kaldırdı ve büyüler onun eline çarptı.Dragon biraz bekledikten sonra elini iyice açarak büyüleri emmeye başladı.Ortada emilecek büyü kalmayınca dragon diyer elinide kaldırıp(yansıt) dedi ve olan oldu,büyüleri daha güçlü bir şekilde koruyuculara fırlattı.

Büyü git gide büyüyor geçtiği yerlerde deprem etkisi yapıyordu.Koruyucular artık yoktu büyü ise önündeki dağ dahil olmak üzere her şeyi silmişti.Dragon tam tekrara Rion un içine girecekken Weel ağacın tekinden atladı.Onları en başından beri takip ediyordu.Dragona seslenerek (sen Rion un çiğ gücünün şekil almış halimisin)dedi (genelde özel insanların çiğ leri şekil alabilirdi).Weel aslında biraz endişeliydi çünkü ilk defa böyle güçlü şekil almış çiğ görüyordu.Dragon yaşlı bir adam edasıyla "evet"dedi,"sen kimsin".Weel"ben Keyron un eski çırağı dedi ve ekledi Keyron beni görevlendirdi bu çocuğa göz kulak olmam için"dedi.Dragon"o eski bunak ölmeden bir veda bile etmedi"diyerek Rion un içine tekrar girdi.Rion yavaş yavaş uyanıyordu,karşısında bi suret gördü.İçini bir korku sardı ve sonra karşısındakinin koruyuculardan biri olmadığını anladı.Biraz rahatlamıştı.

Tam o esnada Weel seslendi"iyimisin Rion dedi"Rion kafa sallamakla yetindi.Weel kendinin kötü olarak görünmesini istemiyordu.Weel"gel seni yemek yemeye götüreyim,biraz sakinleşirsin hem,konuşuruzda"dedi.Rion hayır diyemeyeceğini düşünerek kafa salladı.Rion ve Weel yol boyunca konuşmuşlardı,Weel kendinin bir asker olduğunu ve onu kurtardığını söylemişti.Weel"Rion benim öğrencim olurmusun"demişti.Rion tam "evet olurum diyecektiki"içinden yaşlı bir ses hayır dedi.

Rion ne olduğunu anlamaya çalıştı böyle bişey ilkdefa başına geliyordu.Ama sese güvenerek"hayır"dedi "olmaz efendim"diyerek ekledi."Olmaz çünkü daha yeterince güçlü değilim bundan 5 sene sonra olurmu efendim"dedi.Weel biraz şaşırarak"peki"dedi.Aslında bu cümleleri iç sesi kuruyordu tabi kibarca değil.İç sesi"şimdi kalk ve eğitime gideceğini söyle"dedi.Rion denileni yaptı.

YAZAR NOTU:

Bugün bölümün geç gelmesinin sebebi benim bugün sınavımın olmasıydı inş beğenirsiniz bu arada acaba dragon yani ileriki bölümlerde ismini öğreneceğimiz iç ses Keyron u nereden tanıyor? :D:D:D

383 kelime


Longer EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin