Ενας μηνας μετα
Σε αυτον τον ενα μηνα εγιναν παρα πολλα πραγματα. Το καλητερο απο ολα ειναι οτι σε μια εβδομαδα εχουμε χριστουγεννα και κλεινουν τα σχολεια , επισης ο Ολγα απο τοτε που βγηκαμε στο κλαμπ ο Στεφανος την εσωσε απο καποιον που πηγε να την βιασει και απο τοτε σχεδον καθε μερα βγενουν αλλα δεν εχει γινει τιποτα παραπανω ο Αρης με την Γεωργια απο το κλαμπ και μετα κανουν σαν να μην υπαρχει ο ενας στον αλλον η Δημητρα μιλαει με εναν τυπο μεσα απο μηνηματα αλλα δεν τον ξερει ουτε τον εχει συναντησει ποτε. Εγω απο την αλλη τα εχω κανει μπαχαλο απο εκεινο το πρωι με τον Λουκ τον αποφευγω οσο περισσοτερο γινετε αν και εχει πρωσπαθηση πολλες φορες να μου μιλησει εγω παντα κατι βρισκω και ξεφευγω ενω με τον Πανο εχουμε φιληθει 3 φορες καταλαθος και τις 3 φορες μεθυσμενη και απο τοτε δεν εχει γινει τιποτα περα απο μερικες κρυφες ματιες. Και τελος και ΚΑΛΗΤΕΡΟ εχω κανει αυτον τον μηνα 5 εμφανισεις σε γνωστα μεροι τις Θεσσαλονικης χωρις να εχει βεβαια τριγυρο μπατσους γιατι ετσι και με επιαναν θα εβλεπαν πια ειμαι και πρωτον θα το μαθενε ολος ο κοσμος και δευτερον θα το μαθενε και ο μπαμπας μου και τοτε θα την ειχα πολλοι ασχημα δεν θα με αφηνε να παω πουθενα και θα ημουν μια ζωη τιμωρια. Αλλα το καλο ειναι οτι εχω αποκτησει περισσοτερους φανς στο fb και στο twitter.
Και οση ωρα εγω σας τα λεω αυτα εχω φτασει ειδη στο σχολειο και μιας και ειναι Δευτερα εχω το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ προγραμμα δηλαδη ποιος ανθρωπος αντεχει 1τη ωρα αρχαια 2ρη μαθηματικα 3τη χημεια 4τη αγγλικα 5τη βιολογια και μετα 2 ωρες γυμναστικη που δεν λεω την λατρευω την γυμναστικη αλλα κανουμε με το Γ2 και μαντεψτε σε αυτο το τμημα ποιοι βρισκονται. Ολα τα δημωφιλη αγορια Πανος Αρης Στεφανος και η Μπαρμπη δηλαδη ΕΛΕΟΣ δεν με λειπατε καθολου ο Θεος.
Στην γυμναστικη
Ν: Αντε να δω τωρα πως θα αντεξω παλι με την μπαρμπη ειπα στα κοριτσια καθως πηγεναμε στο γυμναστιριο
Ο: Γιατι αφου εχετε πλακα ειδικα τοτε που τις πετεξες την μπαλα του μπασκετ στο κεφαλι και επεσε κατω με τα μουτρα ειπε καθως θυμωταν τι ειχα κανει την προηγουμενη Δευτερα.
Αλλα προς υποστιριξη μου δεν φταιω εγω σχολιαζε την καθε μου κινησει εεε λογικο να τα παρω και να τις πεταξω την μπαλα που δια μαγιας επεσε στο μερος και απο εκει στο κεφελι της και πιστεψτε με ηταν τελειο επρεπε να δειτε την μουρη να συγκρουετε με το πατωμα
ESTÁS LEYENDO
Αχώριστοι
Novela JuvenilΗ νεφελη ενα 16χρονο κοριτσι που ζουσε μια ηρεμη ζωη.Οταν οι γονεις τις χωρισαν η νεφελη ηταν 4 χρονων και εφυγε με την μητερα της στην γερμανια ενω ο πατερας της εμεινε στην Ελλαδα και εγινε πλουσιος.Οταν χωρισαν οι γονεις τηςτο διαζυγιο ελεγε οτι...