Την υπόλοιπη μέρα είδαμε ταινια και ο Λουκ με την Βανα τα εφτοιξαν γιατι ειχαν και οι δυο ενα μονιμο ανατριχιαστικο χαμογελω. Και οταν τα αγωορια τους ρωτησαν γιατι χαμογελανε συνεχεια ο Λουκ τους ειπε οτι τα φτοιαξαν. Και εκει που επαιξαν " ξυλο " ειναι οταν ο Πανος αρχισε να ρον κοροϊδεύει.
10:00
Τωρα ειμαι με τα κορίτσια και ετοιμαζόμαστε αφου εχουμε κανει ολες μπανιο και εχουν φέρει ολες τα ρουχα τους.
Η Ολγα
Με τις ασπρες τις γοβες και τις καναμε ισια τα μαλια και τις πιασαμε τις δυο τουφες πισω.
Η ΓεωργίαΜε τις μαυρες γοβες και τις αφήσαμε τα μαλλια τις στο φυσικό τους.
Η ΔήμητραΜε τις μαύρες γόβες και τις καναμε τα μαλλια χαλαρες μπουκλες.
ΕγωΜε τις βυσσινί γοβες και εκανα τα μαλλιά μου ίσια.
Η ΒάναΚαι τις ισιοσαμε τα μαλια
11:00 ειμασταν ολες ετοιμες και αρχίσαμε να κατεβαίνουμε κάτω. Μολις μας ειδαν τα αγορια γουρλοσαν τα ματια τους και τα στοματα τους ανοιξαν λιγο.
Γ: Τι εγινε αγορακια σας αρεσει αυτο που βλέπετε
Α: Πολυ ειπε και κοιταξε την Γεωργία πονηρά
Στ: Γι'αυτό Όλγα πας να αλλάξεις
Ο-Ν-Β-Δ-Γ: ΤΙΙΙΙ;;;;
Αγόρια: Αυτο που ακουσατε
Κορίτσια: Οχιιι
Ποποο εναν συγχρονισμό που εχουμε ολοι...
Π: Δεν μας νοιαζει ετσι εξω δεν βγαίνετε λεει αυστηρά
Ν: Ααα ναι κοιταξτε να μαθαίνετε ειπα και φύγαμε ολες κουνονταν προκλητικα τους γοφους μας
Αγόρια: Περιμένετε φωναξαν και μας επιασαν απο ρην μεση
Στέφανος - Όλγα
Λουκ - Βανα
Πάνος - Εγω
Άρης - Γεωργία
Αλεξ - ΔήμητραΚαι πηραμε 2 αμαξια και πηγαμε αγορια κοριτσια παρα ολες τις αντιρρήσεις των αγοριων πηγαμε μονες μας.
Στο κλαμπ φτάσαμε πρωτες εμεις και απο πισω μας τα αγορια και ετσι βγήκαμε και αρχισαμε να περπαταμε μονες μας προς την είσοδο μονες μας. Λιγο πριν μπούμε ομως με επιασε καποιος απο την μεση και καταλαβα κατευθείαν από το άρωμα ποιος ηταν και ετσι δεν γύρισα να κοιτάξω. Μετα απο λιγο που μπηκαμε ολα τα αντρικα βλέμματα ειταν πανω μας και τα γυναικεία στα αγόρια. Τελικα καθησαμε σε μερικους καναπέδες που βρηκαμε παραγγείλαμε και εγω αρχισα να χορεύω μονη μου στην μεση τις πιστας οσπου με πλησίασε ενα άγνωστος και αρχισαμε να χορεύουμε μαζι.
Πανο POV
Λ: Μωρω μου παμε να χορεψουμε;;;
Β: Ναι παμε ειπε και πηγαν στην πιστα να χορεψουν.
Εγω τους ακολουθισα με το βλεμμα μου και τα ματια μου ανοιξαν διαπλατα. Ειδα την Νεφελη να χορευει με εναν χλε χλε πανω στην πιστα προκλητικα.
Νεφέλης POV
Καθως χόρευα αυτος με επιασε και πηγε να με φιλησει αλλα τελευταία στιγμή έφυγε απο πανω μου και επεσε κατω και ο Πάνος αρχισε να τον βαράει
Ν: Πανο ..... ΠΑΝΟΟΟ ..... ΠΑΝΟ ΣΤΑΜΆΤΑ ειπα ουρλιάζοντας και ηρθαν δυο φουσκοτοι τύποι τους χώρισαν και τους πέταξαν εξω και βγηκα και εγω μαζι με αυτους
Ν: Πανο εισαι καλα ειπα και ειδα οτι ειχε σχιστει το κατω χείλος του και έτρεχε αίμα
Π: Ασεμε και προχορα φευγουμε είπε και με τράβηξε απο το χερι για να προχορισω. Μπήκαμε στο αμάξι του γιατι εγώ είχα αφήσει τα πράγματα μου στο μπαρ.
Ν: Πανο στελνεις λιγο στα παιδια μηνημα να παρουν τα πραγματα μου λεω ψιθιριστα γιατι φοβαμε την αντιδρασει του αλλα αυτος αντιθετος βγαζει το κινητο του και στελνει μαλλον στα παιδια μηνημα.
Π: Ετοιμο ειπε ξερα και αφησε το κινιτο τουΑμεσως σταματισε και καταλαβα οτι φτασαμε και πριν προλαβω να βγω ειρθε προς το μέρος μου και με τράβηξε απο το χερι με τον ίδιο τροπο. Μπήκαμε σπίτι και με έριξε στον καναπέ και ανέβηκε πανω και τα χείλια μας απείχαν λιγα εκατοστά
Ν: Τι κανεις λέω τρομαγμένη απο αυτήν την συμπεριφορά του
Π: Διεκδικω οτι μου ανικει λέει και την επόμενη στιγμή με φιλάει με πάθος
VOUS LISEZ
Αχώριστοι
Roman pour AdolescentsΗ νεφελη ενα 16χρονο κοριτσι που ζουσε μια ηρεμη ζωη.Οταν οι γονεις τις χωρισαν η νεφελη ηταν 4 χρονων και εφυγε με την μητερα της στην γερμανια ενω ο πατερας της εμεινε στην Ελλαδα και εγινε πλουσιος.Οταν χωρισαν οι γονεις τηςτο διαζυγιο ελεγε οτι...