κεφάλαιο 49

836 122 18
                                    

Αμεσως ο μπαμπας μου με εβαλε πισω του για να με προστατεψει απο την Σταυρουλα που ερχοταν με μεγαλα βηματα προς το μερος μας.

Ν: Πριν αρχισεις να με φωναζεις συγνωμη που πειρα τις πατατες σου χωρις την αδεια σου απλα ηταν τοσο ωραιες γιατι πολυ απλα τις κανεις εσυ οποτε μπορεις να μην μου φωναξεις;; ειπα ακομα κρυμμενη πισω απο τον μπαμπα μου.

Κ.ΣΤ: Ελα εδω ειπε επιτακτικα και πηγα διστακτικα μπροστα της.

Ν: Ναι;; ειπα και με αγκαλιασε και εγω τρομαξα γιατι νομιζα οτι θα μου φωναξει

Π: ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ φωναξε ο Πανος

Ν: Συγνωμη που πηρα τις πατατες 

Κ.ΣΤ: Δεν πειραζει ειπε καθως με εβγαλε απο την αγκαλια της

Ν-Π: ΣΟΒΑΡΑ;;

Κ.ΣΤ: Ναι σοβαρα απλα αν τολμησετε να ξανα φατε μεσημεριανο ΠΡΙΝ το μεσημεριανο θα εχει οσπρια και παπουτσακια για ενα μηνα ειπε και εξαφανιστηκε μεσα στο σπιτι.

Π: Τι στο διαολο εγινε μολις τωρα;;

Ν: Με συνχωρεσε ειπα ακομα μπερδεμενη

Π: Μα γιατι εσενα και οχι εμενα ειμαι πιο ωραιος απο εσενα αφου ειπε και τον κοιταξα σε φαση - τι στο διαολο ειπες τωρα μολις -

Ν: Ναι αλλα ξεχασες κατι εγω ειμαι κοριτσι και εμενα μου εχει μεγαλητερη αδυναμια απο εσενα ειπα και του εβγαλα την γλωσσα σαν 5χρονο.

ΜΠ: Λοιπον σταματηστε και παμε μεσα επιτελους ειπε και μας προσπερασε για να παει μεσα.

Αφου μπηκαμε ολοι μεσα χωριστικαμε. Εγω πηγα πανω για να κανονισω με ποιους θελω να χορεψω την επομενη φορα και μολις τελειωσα ακουσα την Σταυρουλα να φωναζει να παμε να φαμε . Και ετσι αφησα το κινητο μου στο κομοδινο και εφυγα απο το δωματιο.

Την επομενη μερα στο σχολειο

Οταν πατησα με το ποδι μου στο σχολειο σκαναρα τον χωρο με τα ματια μου για να βρω την Ολγα και τις αλλες. Μετα απο λιγο ψαξιμο τις βρηκα να καθονται σε ενα παγκαγι και στο ακριβως απεναντι να καθοντε τα αγορια και να κοιτιουντε λες και θα σκοτωθουν. Τελος παντων δεν ασχολειθηκα και πολυ και αρχισα να πλησιαζω τα κοριτσια μα μολις με ειδαν τα αγορια μου εκαναν νοημα να παω σε αυτους. Καθως τους πλησιαζα κοιτουσα τα κοριτσια και κυριως την Ολγα που τους κοιτουσε επιμωνα σαν να ηθελε κατι να τους πει μεσα απο το αγριο βλεμμα της.

Αχώριστοι Onde histórias criam vida. Descubra agora