Ν: Λοιπον ειστε ολοι ετοιμη για να φυγουμε;; φωναξα πανω απο τις φωνες τους για να με ακουσουν και προς μεγαλη μου εκπληξη ολοι με ακουσαν και φωναξαν ολοι μαζι '' ΝΑΙ ''
Λ: Ωραια εχετε ολοι τις μασκες σας;; φωναξε τωρα και ο Λουκ και ξανα φωναξαν ολοι παλι '' ΝΑΙ '' .
Ν: Ωραια ακουστε πως θα γινει το πραγμα μολις φυγουμαι απο εδω θα βρεθουμε στην εισοδο του παρκιν. Απο εκει θα φυγετε ολοι ξεχωριστα σε παρεες και θα παρετε τις θεσεις σας. Αλκη κανε αυτο που κανεις καλητερα
ΑΛΚΗΣ: Θα σου εχω το τελειο βιντεακι
Ν: Μανο κανε τα μαγικα σου
ΜΑΝΟΣ: Ευκολακι
Ν: Οι υπολοιποι χορεψτε με την ψυχη σας ειπα και μετα διαλυθηκαμε για να βγουμε απο το γυμναστιριο και να μπουμε στα οχηματα μας.Μολις κλειδωσα την πορτα γυρισα και ειδα τα παιδια ακομα εκει.
Ν: Ειστε ετοιμοι;; ειπα και τους κοιταξα ολους εναν εναν
Δ: Ειμαστε πανετοιμη ειπε με χαρα και μετα της επιασε το χερι ο Αλεξ και μας ειπε.
ΑΛ: Παμε και εμεις ειπε και γυρισαν και εφυγαν .
Λ: Φευγουμε και εμεις ειπε και περασε το χερι του γυρο απο τους ομους τις Βανας και εφυγαν και αυτοι .
Ν: Αντε παμε και εμεις ειπα αλλα με σταματησε η Γεωργεια.
Γ: Περιμενε πριν παμε θελω να μου πεις κατι.
Ν: Ναι πες μου .
Γ: Το βραδυ που ειχες ετοιμασει δειπνο για την Ολγα και τον Στεφανο τι εγινε οσο ηταν εκει;;
Ν: Δεν ξερω και εγω ειχα προσπαθησει να μαθω την επομενη μερα αλλα κανεις δεν μου ελεγε ουτε ο Πανος ουτε ο Στεφανος ουτε και η Ολγα.
Γ: Παρατηρισες κατι περιεγρο στις φατσες τους οταν τους ρωτησες ειπε και απευθειας θυμηθικα οταν ειχα ρωτησει τον Στεφανο ειχε κοιταξει περιεργα τον Πανο.
Ν: Ναι οταν ειχα ρωτησει τον Στεφανο ειχε κοιταξει περιεργα τον Πανο και ηταν ανχομενος και ηθελε μετα απο αυτο να φυγει επιγοντος απο το σπιτι.
Γ: Αρα κατι συμαντικο εγινε τοτε που δεν θελουν να το μαθουμε.
Ν: Ποιοι και γτ;;
Γ: Δεν ξερω κατι που συνδεει λογικα τον Πανο τον Στεφανο και την Ολγα.
Ν: Και σαν τι να ειναι αυτο;;
Γ: Δεν ξερω αλλα θα το μαθουμε και τωρα παμε ειπε και πηγε προς την μηχανη μου
Ν: Δεν θα πας με το αμαξι σου;;
VOUS LISEZ
Αχώριστοι
Roman pour AdolescentsΗ νεφελη ενα 16χρονο κοριτσι που ζουσε μια ηρεμη ζωη.Οταν οι γονεις τις χωρισαν η νεφελη ηταν 4 χρονων και εφυγε με την μητερα της στην γερμανια ενω ο πατερας της εμεινε στην Ελλαδα και εγινε πλουσιος.Οταν χωρισαν οι γονεις τηςτο διαζυγιο ελεγε οτι...