Bölüm -3 Yeni Çıcık !!

183 28 6
                                    

Medyada Yeni Çıcık ... 😁

Eve gittiğimde çok yorgundum.
Biraz whatsapp da takıldım.
Baktım gözlerim iflas eden esnaf kepenkleri gibi kapanmamak için direnirken ağır ağır kapanıyor . Daha fazla direnmeden uykunun huzurlu kollarına bıraktım kendimi .

Çok güzel bir ormandayım. Çiçekleri koklayıp , şarkı söyleyerek ilerliyorum . Biranda Pollyanna ile karşılaşıyorum. Birbirimize gülümsüyoruz. (Ne kaçan da klasik biraz özgün olsanek yaaaa 😂😂😂😂)
"Sabırlı ol herşey çok güzel olcak."

Sonra bir anda her yer kararıyor. Bir karaltı görüyorum. Beyaz bir sahne ışığı yanıyor . Gördüğüm karaltının kim olduğuna bakmaya çalışıyorum. Aman Tanrım didim. Bunun benim rüyamda ne işi var ya! Kovun şunu rüyamdan . Hadi kış kış ... Bir de vücut hatlarını belli eden kıyafetler giymiş. O kaslı kollar, o adeleler , o güzel yüz , o kalkık burun , o dudaklar nasıl bir şey bu yaa!! Öööhmm Kendine gel Ravza . Beynim beni dinlemiyo ki.
Bir anda dibime kadar girip ellerimi tutuyor. Gözleriyle o kadar güzel bakıyo ki içim eriyor.
"Ravza"
"Hııı"
"Ravzaa"
"Hıııı"
"Ravzaaa"
"Hııııııı"
"Sana bir şey söylicem."
"Söylee" derken nefesimi bırakıyorum. O an anlıyorum ki nefesimi tutmuşum.

"Eşşoğlu eşşek uyansana " Annemin cırtlak sesini duyduğumda neye uğradığımı şaşırdım.  Gözlerimi pörtlemiş halde kocaman açtım.

"N'oluyor yaa . Anne yaa en güzel yerinde uyandırılır mı ?"

Tabi sen onu anca rüyanda görürsün.😂😂😂😂😂😂😂

Lan iç ses bir sus ya. Of!

"Uyan uyan servisin gelmesine 20 dakika var. "

"Off anne ne diyon . Ben dolmuşla gidiyom ya unuttun mu."

"Kızım baban akşam aramıştı ya , sen çok yoruluyorsun diye servise yazdırdı ya seni . A benim salak kızım. "

Oyy benim canım babam şehir dışında çalıştığı için hep aklı  bende kalıyor . Özlemişim haa canım babam.

" Of tamam anne ben 20 dakika daha uyuyacam."

"Kızım , yavrum, evladım. "

" Anam, canım anam ,güzel anam"

"Ravza şunu görüyon mu?"

"Evet senin terliğin. N'oldu ki"

"Peki bu sana ne ifade ediyor?"

Biraz düşündüm. Uyku sersemiyim sonuçta. Biraz anlayışlı olun.

"Şimdi , sen onu bana doğru tutup müsait bir yerime ( popiş veya kafa oluyor genelde)
nişan alıp hedefi tam onikiden vur-" jeton yeni düştü bende.
"Ay tamam anne hemen kalkıyorum. Vücudum da yeterince morluk var." 

Annem sırıtarak odamdan çıktı. Bende hızla banyoya gittim. Rutin işleri hallettikten sonra hızla hazırlanıp çıktım.

Zaman yok diye makyaj yapmadım ama tabikisi de ben her halimle güzelim.

Egoya bak yarebbim. 😁

Servis çoktan gelmiş, kornaya basıyodu. Patlama ya geldik işte.
Şimdiden sevmedim ben bu servisi. Parasını veriyoz işte iki dakika beklesen ölür müsün ?

İnadına ağır ağır adımlarla ilerleyip servise bindim. Kim var diye baktım . Hepsi çöm hiç dördüncü sınıf yok. Bu servisi sevmediğimi söylemişmiydim. Ha tamam o zaman. İlk boş gördüğüm yere oturdum.

Serviste tek beni hastaneye bırakacağı için önce okula uğradık. Yeterince nefret ediyorum zaten okuldan. Bir de her gün okula gelmek ayrı bir güzellik katacak sıkıcı hayatıma.😣

Hastaneye geldiğimizde kapıya yakın oturduğum için hemencecik indim servisten.

Ben indim ama servis hala heraket etmedi. Abi ben indim dicektim. Servisten başka bir öğrenci daha indi. Ben çocuğu daha önce görmemiştim. Bu gün Cuma , demek ki o da dördüncü sınıf.

Dip not: Cumaları hastaneye sadece dörtler geliyor.

" Selam" Şaşırmıştım.

Tanımadığım bir çocuk neden bana selam verdi. Tamam selam uzaydan gelmiyor ama bana da hak verin .
Merabalığımız yok tanımıyorum . Hadi bunları geçtim, bizim okulda ama ben daha önce görmedim bile bu çıcığı.

" Selam "dedim.

"Niye bana uzaylı görmüş  köylü gibi bakıyon"

" Hay benzetmene...  Neyse...Bizim okuldasın ama seni daha önce görmemiştim."

"Okula yeni nakil oldum."

"Hım anladım."

"Ben Aras ."

"Ravza"
Nezaketen elimi uzattım. Bir az garip bir tip.

İlerde çok yakın olcaksınız. Hatta en güvendiğin kişilerden biri olacak.

Nerden biliyon iç ses.

Altıncı his diyelim.😁

Sevgili okuyularım sizden ölmeden önce bir tek isteğim var . Yorumlarını ve begenilerinizi bekliyorum .
Seviliyorsunuz. 😍😘

Mafyanın TorunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin