Medyada Alpaslan 😊
Off yarın beceri var yea. Aklınız başka yerlere gitmesin, benim tontiş yanaklı içi fesat okuyucularım.😂
Beceri eğitim sınavından bahsediyorum. Ben üç gün uygulamaya hastaneye gidiyorum ya . Hergün farklı dersten uygulamaya gidiyorum.
Sene sonunda da uygulamalı sınav yapıyoruz.Normalde sınavları sallamam ama eğer beceriden kalırsam sınıfta kalıyormuşum.
Ben sınıfta kalırsam annem beni dinlene dinlene döver. Sonrada tefe koyar bir güzel üfürür.
Evet sayın okuyucularım Ravza öldüğüne göre sevaptır arkasından bir Fatiha okuyalım.
😂😜Allahım yea ...Hemen gaza gelip ders çalışmam lazım. Hadi Ravza göster hünerlerini .
3 saatin sonunda bitmiş bir vaziyetteydim ve daha 3 ünite ilerleyebildim.
Yarın beceri var ben hiç bir bok bilmiyorum.
Bir kahve yapimde uykum dağılsın diyerekten mutfağa gittim. Mutfağa girdiğimde annem de mutfaktaydı."Kuzum sana kahve , kurabiye yapmıştım. Tam getiriyodum sen geldin."
Duygulandım be. Ana yüreği hissetti galiba. Üniversiteye gidince napacaz yea. Neyse daha çok var ona .
Nah çok var . 1 ay kaldı lan okulun kapanmasına sıçmık suratlı...
Lan iç sesimin ilk defa doğru dediğine mi mutlu olim, ailemden ayrılacağıma mı üzülim. Yarın beceri var ona mı yanim. KPSS var ona mı yanim.
Ben en iyisi hepsine bir yanim durun.
Oyy anam ben nere gidem
Niyedem navutam
Hangi taşa başımı vuram
Oyy oyy oyy ciğerim yaniii
Cigğerim yanii oyy oyyyBen bunları içimden geçirirken
annem beni dürttü."Ravza noludu neye daldın böyle içli içli."
"Ayy yok bişey annelerin en güzeli , en datlısı, en hamaratı,en düşüncelisi, en tontiş yanaklısı -" daha devam ederdim ama annem beni susturdu.
"Ay tamam anladım. Çok mükemmelim bunu zaten biliyorum. Hadi al şunları da az daha çalış."
Kadındaki özgüvene bak Yarebbim. :) Yeaa kimin annesi . Tabikisi de ego tavan olcak.
"Oyy ölürüm kız sana. Senni öpperim, yirim yirim" 😁
Annemin yanağına şapırdatarak bir öpücük kondurdum.
"Ay tamam çok sulanma.Hadi hadi odana."
Popişime vurarak beni odama gönderdi . Kendisi de kitap okumaya gitti. Evet annem ben ders çalışırken kendisi de televizyon izlemiyor. Pirensip meselesiymiş.
~
Sabah kalktığım da boynum çok ağrıyordu . Çünkü masada uyuya kalmışım. Ah belim yea! Ama değdi. Bütün konuları bitirdim.
Sınıfta kalmıyorum Allah'ım yaşasın diyerek ellerimi çocuk gibi çırptım.Ya çok safsın ya çok malsın.
Ya iç sesim sabah sabah niye rahatsız ediyorsun beni. İki dakika mutlu oldum ya hemen içine sss... Neys!
Güzel bir kahvaltı yaptım. Formamı giyip saçlarımı sıkı bir topladım. Stajer öğrenci kartını da aldım. Zaten yavrucakla beceriden beceriye karşılaşıyoruz . Bari hakkını verelim. Çalışkan öğrenci imajı vermek için kemik gözlüklerımi de taktım. İşte hazırım. Öğrenciye benzedim heaa. Bu iyiye işaret. 😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Torunu
ChickLit"Benden niye sakladınız?" "Senin iyiliğin için kızım." "Bunu bilmeye sonuna kadar hakkım vardı. Niye söylemedin baba. " "Onun karanlığı sana da mı bulaşsaydı. " "Ama o benim-" "Sus . O senin hiç bir şeyin değil. " "Onu görmek istiyorum. " "Asla...