Bölüm -6 N'oluyo lan bana!!!

132 16 1
                                    

Medyada Berk .

Bu gün ilk defa kendiliğimden uyandım. Ben şok ben vefat. :)

" Günaydın anne , dur çayı ben koyarım. "

Annem öyle bir çığlık attı ki yemin ediyorum eve hırsız girdi zannettim. Ani refleks olarak bende çığlık attım.

"N'oluyor anne yea."

"Gavurun gızı ödümü patlattın."

"Of bende bir şey oldu zannettim. Anne hea."

"Sen bu saatte kalkar mıydın.
Dur nasıl diyordun sen.
Ben şok ben vefat."

Ben şok ben vefat kısmını
ağzını yaya yaya konuşunca ben höykürerek gülmeye başladım.

"Ay anne alemsin."

Hâlâ sırıtıyordum. Bugün günüm iyi gecek sanki . Öyle hissediyorum.

Gün doğmadan neler doğar . Bence hemen karar verme.

Hah ben de bu iç sesim nerde kaldı, ne zaman mutluluğumun içine edecek diye bekliyordum.

Üstelik olumlu şeyler için söylenen bir atasözü o bikerem. Benim iç sesimden ne bekliyon ki. -Gözlerini deviren emoji -

Güzelce kahvaltımı yaptım. Giyindim, süslendim. Servisi beklemek için sokağa çıktım.

Nedense bu gün benim içim kıpır kıpır. Normalde sabahları uykulu olduğum için mahallenin çocuklarına pek bulaşmam ama bu gün uğraşasım geldi.:P

Bizim Musti'nin enseye bir yapıştırdım. Çocuk anırdı resmen . Artık nasıl vurduysam siz düşünün yani. :P

"Len Musti at bakim topu ."

Mustafa topu ayağıma doğru attı.
Sokağımız zaten dar , bir taraftada araba park edilince bahçe duvarı ile araba arası küçük bir kale oluyor.

Mustafa da iyi kalecidir. Ben yetiştirdim sonuçta. Diye gerinmek isterdim ama pek anlamam ben futboldan. Söz konusu top olunca baya şaftı kayık bir insanımdır. Toplarım hiçbir zaman hedefe ulaşmadı ki benim.

Üç adım kadar geriye gittim.
Çok güzel de vururum ya topa.
Koşarak hızla topa vurdum.

Goool ben hayretler içerisindeyim.
Çünkü sola doğru vurup sağa gönderen bir insanımdır.

"Goooool ."

"Vay anasını sayın seyirciler. Ravzoski hayatında attığı ilk golünü şaşkınlıkla karşıladı."

Musti 'nin ensesine bir tane vurdum.

"Sus lan. Çok biliyon sen. Allahın çillozu"dedim.

Ensesine bir tane daha yapıştırdım.

" Of ne vuruyon yea.Ya bu arada top nerde? " dedi Mustafa.

Önce topu farkettim. Sonra topun üzerindeki ayağı . O uzun kaslı bacaklar.O karın kasları , o güçlü ve kaslı kollar.
Sıra yüzüne geldiğinde ben bir şok geçirdim. Ağzım burnum yamuldu yeminle . Allah'ın belası bir de das daracık şeyler giymiş.

"Senin burda ne işin var."

İkimizde aynı anda aynı şeyi söylemiştik. Birden birbirimize gülmeye başladık.

"Siz neye gülüyorsunuz böyle katıla katıla."

Bunu söyleyen karşı komşumuzun oğlu Adem . Abi kardeş gibiyizdir. Bu hanzo kılıklı Berk'i tanıyo mu acaba.

Mafyanın TorunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin