~na school~
pov kaytlin
ik ben inmiddels thuis maar veel heb ik niet gedaan op school... de 1ste 5 uur heb ik gemist omdat ik en brandon het bos in gingen. eerst hebben we een tijdje gewoon rond gerend en toen hebben we gepraat heel veel gepraat. ik ben een wolf dus ik wist al het meeste over alfa's luna's en mate's en zo maar wat hij vertelde was totaal nieuw voor me en ik heb er de hele rest van de dag aan lopen denken. ook nu... ik zit alleen op mijn kamer over van alles nog nog wat na te denken als jason ineens binnen komt. "kayt we gaan eten kom je ook?" "uhu..."
maar ik blijf gewoon zitten waar ik zit met mijn benen opgetrokken starend naar mijn knieen."kaytlin pap en mam zijn thuis en ze willen weten hoe onze eerste dagen op school waren en nou ja... ik heb geen zin om het ze te vertellen als je snapt wat ik bedoel... dat zul je zelf moeten doen" "uhu..." is weer het enige wat ik uitbreng... mijn ouders hoe moet ik het ze vertellen en wat zouden ze zeggen en wat zou ik dan doen? door al die vragen hoor ik niet eens dat jason al weer weg loopt en me alleen achter laat. ik besluit het gewoon op me af te laten komen en naar benden te gaan. als ik aan tafel zit gaat mijn moeder van start.
"en jongens leuke eerste schooldagen gehad? al vrienden gemaakt? welke lessen hebben jullie gehad? heb je een leuke klas? de alfa ontmoet? ik begreep dat hij nog op school zat..." mijn ouders hebben een eigen bedrijf en zijn daardoor veel weg. mijn broer antwoord droog "noop, jepp, te veel, ja zeker en ja..." hij trekt zijn wenkbrouwen op en kijkt me aan. mijn ouders zien dit natuurlijk en kijken ook direct mijn kant op. en alsof dat nog niet erg genoeg was word ik zo rood als een tomaat en begin te stotteren "eehhmm.... ja hoor leuke d..dagen gehad eehm... vandaag maar 2 lessen eingelijk en best een leuke klas en ja ik heb brandon ontmoet."
"brandon?" vraagt mijn vader. "ja zegt jason ALFA brandon..." een hele lange ongemakkelijke stilte volgde tot dat mijn moeder weer begon met vragen.
"waarom noem je de alfa bij zijn naam? dat is onrespectvol hoor! en waarom heb je vandaag maar 2 lessen gehad? kaytlin leg dat eens uit!" dat laatste schreeuwt ze heel hard. ik schrok me kapot en krimp in elkaar door de boze toon. "he..het i...ik kan het uit..uitleggen mam..." "doe dat dan!" "nou... ja... eehm de alfa..."
"kaytlin wat is er met de alfa" vraagt mijn vader nu. "hijzitbijmijindeklasenismijnmate" fluister ik heel snel. "wat?" vraagt mijn vader maar mijn moeder is stil. "kaytlin weet je dat heel zeker?" fluistert mijn moeder na weer een lange stilte. "ja mam..." "en je weet dat dat betekend dat je bij hem gaat wonen?" fluistert ze nu met een duidelijke brok in haar keel. ik kijk mijn moeder aan en ze weet dat ik het begrijp ook zonder dat ik haar antwoord...
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
halllooooo mensen
sorry dat het zo lang duurde maar hier is weer een stukjeeee misschien komt er zo weer een hoofdstuk maar ik kijk nog even... ik heb trouwens even iets anders gedaan wanneer mensen iets zeggen en ik zou graag willen weten wat jullie fijner vinden lezen love you all❤
JE LEEST
his eyes (✔Voltooid✔) #wattchange
Werewolf---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- when its dark I look in his eyes and see the stars when I am afraid I look in his eyes and I know I am not allon...