A/N sorry mensen dit deel was niet helemaal goed opgeslagen dus hier is het nog een keer alleen dan toch een beetje anders aangezien ik niet precies meer wist wat ik al geschreven had sorry daar voor! maar hopelijk gaat het nu wel goed...
pov kaytlin
het is inmiddels al 's nachts weet ik niet hoelaat. brandon en ik hebben nog een tijdje in het bos gelopen en zijn toe terug gekeerd naar het packhouse. eenmaal hier moest brandon gelik wat roedel zaken doen. ik vond het prima en heb wat dingen uitgezocht over deze roedel en ons geheimpje zoals brandon het steeds noemt. er waren een aantal dingen die me verbaasden zoals
1) het is de sterkste roedel die ooit heeft bestaan2) deze roedel (en brandon en ik) waren een soort van onsterfelijk waardoor we als we dood gingen (want dat gingen we wel...) weer tot leven kwamen als 18,19 of 20 jarige.
3) ik wordt de luna van die roedel!
4) er komt een grote oorlog aan. elke keer weer was er een oorlog maar dit zal een speciale zijn omdat alles na dit zou aflopen of zo...
5) EN ALS IK DIE OORLOG WIL OVERLEVEN MOET IK MIJN KRACHTEN ONDER CONTROLE KRIJGEN TERWIJL IK NOG NIKS WEET VAN MIJN KRACHTEN!!!
van punt 2, 3 en 4 word ik nu al helemaal gek en van punt 1 eingelijk ook want nou ja zie punt 2!
jeez kaytlin stop met schreeuwen ik krijg koppijn van je!
nou sorry hoor mevrouw maar ik weet even niet wat te doen als je het niet erg vind!
ik wel... STOPPEN MET SCHREEUWEN!
oke... oke ik stop met schreeuwen! maar wat moeten we doen?
nou wat dacht je van je krachten trainen, officieel luna worden en kennis maken met de roedel...
dankje! niet dus... echt van allen wolven op de hele wereld heb ik weer de meest sarcastische, fijn!
alsof jij zelf nooit sarcatisch bent!
daar had ik niks meer op te zeggen dus sloot ik emma buiten. maar eigenlijk had ze wel gelijk als het dan toch moet kan ik maar net zo goed zo snel mogelijk alles doen... voorzichtig ow brandon niet wakker te maken glip ik onder zijn arm door die hij om mij heen had geslagen.
pov brandon
ik word wakker door het gevoel alsof er iets mist... als ik naast me kijk zie ik niks behalve een koude plek. kaytlin...
rustig maar stress kip ze is buiten... wauw normaal zou de wolf toch stressen en niet de mens...*grinnik* ja dat is wel zo maar emma linkte me net dat ze even naar buiten waren ow en dat zeg je dan niet tegen mij... noop! ik rol met mijn ogen en bouw in mijn gedachten snel een muur zodat caiden mijn gedachten niet meer zou kunnen lezen. snel kleed ik me om en loop naar buiten. als ik buiten ben zie ik dat de zon net opkomt het ziet er prachtig uit... als ik me omdraai zie ik nog iets veel mooiers het gezicht van mijn lieve kleine mate dat wordt beschenen door het zonlicht. wauw wat ziet ze er mooi uit he. en ze is van ons... zonder dat ik het wist het ik de muur tussen mij en caiden laten vallen wauw die meid maakt echt een softie van ons... ik geef hem geen ongelijk maar toch bouw ik snel de muur weer. ik loop naar haar toe en sla mij armen om haar heen "heei prinses" ze kijkt om en glimlacht naar me "heei prins" ik grijns "wil je nu zeggen dat ik jouw knappe heldhaftige stoere romantisch en gewoon geweldige prins ben?" ze kijkt me aan met een gemene grijns ohow dat kan nooit iets goeds betekenen... "wat dan prinses?" "nee niks" "kom op zeg het" smeek ik haar "noop" "alsjebliiieeeft" "nah-ah" "zeg het" "nee" "en waarom dan niet?" "waarom dan wel." ik ga naast haar zitten de kijk haar diep in haar ogen. "omdat ik wil weten waar jij aan zat te denken" "en waarom dan?" hier moe ik even over na denken... zal ik zeggen waarom ik dit werkelijk wil weten of zal ik een reden geven die ze toch niet zal geloven. "omdat ik niet wil dat er een andere jongen jouw uber geweldige prins is..." zeg ik eerlijk. ze kijkt me een beetje verbaast aan maar pakt dan mijn gezicht tussen haar handen. wanneer onze lippen nog maar een paar centimeters van elkaar verwijdert zijn zegt ze "nee, je bent niet mijn uber geweldige prins maar je bent wel mijn perfect mate" en voordat ik kon antwoorden drukte ze haar lippen op de mijne. ze zoende me met zoveel passie dat mijn wolf bijna de controle over nam... na een tijdje stopte we de zoen omdat we allebei in adem nood waren. ik keek naar haar ze bloosde wat haar alleen nog maar schattiger maakte "jij bent ook mijn perfecte mate prinses"
*na het ontbijt*
kaytlin is net weer naar bed gegaan aangezien ze zich niet zo lekker voelde. dit kwam mij eingelijk wel goed uit want nu kom ik tenminste een paar dingen regelen want er zijn zoveel dingen die nog moeten gebeuren in de roedel maar daar buiten wil ik ook nog wat doen voor kaytlin aangezien ze de heletijd zo lief voor me was. ik link austin om de eerste dingen te regelen
B: jo austin
A: jo alfa what's going on? (wat is er aan de hand)
B: zal je mijn ouders willen vertellen dat we vanavond samen met de ouders van kaytlin een diner hebben om elkaar wat beter te leren kennen en zo? en zorg ervoor dat er 2 gastenkamers klaar zijn want haar ouders en broer blijven slapen.
A: sure, maar dat was niet alles of wel?
B: *grinnik* je kent me te goed. ik wil graag dat je alles regelt voor de luna-ceremonie ik wil kaytlin morgen aan de roedel voorstellen aangezien haar ouders er dan ook bij zijn en ik denk dat ze dat wel zal waarderen...
A: top. alleen ze moet dan ook een witte jurk hebben...
B: ik dacht dat dat een goede taak was voor bianka zo kan kaytlin ook wat kletsen met andere meiden over meiden dingen en zo...
A: hahaha zo te horen heb je er veel verstand van... oke ze komt nu naar jullie toe ik regel de rest oke.
B: hahaha thanxx man je bent echt de beste beta en vriend die ik me wensen kon.
A: i know bro... i know
____________________________________________________________________________________
heei hoop dat jullie het weer leuk vonden...
JE LEEST
his eyes (✔Voltooid✔) #wattchange
Werewolf---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- when its dark I look in his eyes and see the stars when I am afraid I look in his eyes and I know I am not allon...