hoofdstuk 3

316 19 4
                                    

let op in dit hoofdstuk word er van veel pov gewisselt

pov brandon (alfa)

sinds ik dat meisje zag ging mijn wolf helemaal door het lint het begin met grommen wat ik heel irritant vond dus ik sloot hem af maar toen ik gister thuis was bleef hij maar janken! toen ik op school was bleef ik voor de ingang wachten en toen zag ik haar nu werd mijn wolf helemaal gek

grrrrr brandon daar is ze kom ga er hen nu!!! toe nou!!! kom man ga!!!

waarom? ga zelf!

is goed als je me laat

nee

kom op zie je niet wat ze met ons doet kijk naar haar...

ik keek en ik zag dat ze stond te schreeuwen tegen een jongen

een andere jongen

no shit sherlock.

ik sloot mijn wolf weer af maar wat hij zei... een andere jongen. toen die jongen terug begon te schreeuwen knapte iets in me ik liep naar ze toe terwijl ik een diepe grom hoorde... toen ik bij hen stond bedacht ik me dat ik degene was die zo gromde en dat ik wel heel dicht bij dat nieuwe meisje stond... ik kijk haar aan en zij mij. ik zie twijfel, angst en liefde in haar ogen en mijn wolf word helemaal gek. ik blijf haar aankijken in die mooie chocolade bruine ogen zo puur en lief. ze begint te blozen en bijt op haar lip en het ziet er super schattig uit.

pov kaytlin

omgomgomgomgomgomgomg! kaytliiiinnnnn hij is het ik zweer het je het is onze mate! en hij is alfa! en stoer en leuk en knap en had ik al gezegt dat hij suler hot is!!!!!!!

emma's stem galmt door mijn hoofd en ik bloos. whaat ik bloos! ik bloos nooit waarom bloos ik!

omdat hij onze mate is duhuuuu!!!

ik kijk in zijn o zo mooie blauwe ogen en zie liefde, lust en verbasing. ik begin nog meer te blozen door wat ik in zijn ogen zag en kijk weg. op eens voel ik een hand me ruw weg trekken van de "mooie ogen jonge". als ik kijk zie ik dat het mijn broer is.

pov branden

op eens word ze bij me weg getrokken en staat er een jongen van ik denk 20 voor me...

dat is die jongen die tegen haar schreeuwde!

mijn wolf is woest en ik kan hem niet meer tegen houden hij neemt me over en gaat in "alfa mode".

wie ben jij?

ik ben jason van akker zegt hij dood normaal.

en waarom trek jij mijn mate bij me vandaan! schreeuw ik nu echt helemaa pissig. ik zie de verbazing in de ogen van de jongen.

m... mate?

ja mate dus zet nu een stap op zij zodat ik haar kan zien!

ja alfa het spijt me....

pov jason

toen ik ze zo zag staan kijken naar elkaar wist ik het eingelijk al wel maar toch toen hij het zei... ik voel me er gewoon niet lekker bij. hij is alfa! hij zal haar mee nemen naar het packhuis ze zou daar gaan wonen, zonder mij, bij hem... ik wist dat ze ooit zo gaan naar haar mate maar nu al! en hij is verdome 22! 4 jaar ouder dan haar! mijn kleine zusje ik moest wel iets doen... dan voel ik een hand op mijn schouder het is de beta.

kom wij gaan naar de les.

ja beta.

zeg maar astin hoor.

oke astin....

ik heb misschien toegestemd maar toch blijf ik staan. laat ik mijn zusje hier zomaar achter met hem... ik zucht ik zal wel moeten. samen met de beta die dus astin heet loop ik weer de school binnen en we gaan naar de les.

pov kaytlin

wauw wat doet die jongen toch met me? ik weet niet meer wat te doen hoe te reageren... ik wil dat jason blijft naar ook dat hij weg gaat ik wil dat hij weg gaat maar toch ook dat hij blijft... ik weet het gewoon even niet....

pov brandon

ik zie de tweestrijd in haar ogen. na een lange stilte hou ik het niet meer vol...

heei prinses wat is je naam?

kaytlin...

brandon

weer een stilte. ze bijt op haar lip en dat maakt haar ongeloofelijk sexy.

be... ben jij ech... echt mijn.....

ja prinses

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
heei lezertjes
sorry dat het zo lang duurde😯 maar hier is het volgende hoofdstukje weer😄 hopelijk vinden jullie het leuk en ik zou zo snel mogelijk weer een nieuw stuk schrijven ❤

his eyes (✔Voltooid✔) #wattchangeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu