pov kaytlin
het ene moment lig ik gierend van het lachen op de grond en het andere moment lijkt het alsof mijn hele lichaam in de vik staat en dat doet pijn! "BRANDON" hoor ik iemand schreeuwen en bijna meteen voel ik twee sterke armen om me heen "heei sweetheart wat is er?" de tintelingen lijken het vuur bijna helemaal te doven en daardoor valt de pijn ook bijna helemaal weg. "he..het was net a...alsof mijn l..lichaam in de vik stond." brandons greep verstrakt "shhjjt stil maar het komt wel goed prinses het komt allen maal goed." ik voel dat hij me optilt en me naar boven brengt. een maal boven loopt hij -denk ik- direct naar onze kamer en legt me in bed. "ga maar even slapen prinses dan zal ik de packdockter halen" hij drukt een kus op mijn voorhoofd en loopt dan de kamer uit. zodra het gevoel van de tintelingen weg is beginnen de vlammen in mijn buik weer op te laaien en komt die vervelde pijn ook weer terug. ik probeer te slapen maar dat lukt niet door die vervloekt pijn die mijn hele lichaam in zijn greep houdt, wat is er toch met me aan de hand...
pov jason
daar ligt ze dan mijn kleine zusje op de grond met hevige buik pijn. ze heeft verdomme net 2 maanden in coma gelegen en dan nu dit echt universem haat je mij of zo! brandon komt binnen gestormt en slaat gelijk een arm om haar heen. "heei sweetheart wat is er?" "he..het was net a...alsof mijn l..lichaam in de vik stond." stond dus het is nu weer over... "shhjjt stil maar het komt wel goed prinses het komt allen maal goed." hij tilt haar op en brengt haar waarschijnlijk naar haar kamer. opeens valt het me op dat er een meisje in de deur opening staat. " ah jij moet dat meisje van brown wolfs 《ja ik weet het echt een slechte naam voor een roedel maar ja, sorry》 zijn die vanmorgen is aangekomen" verward kijk ik austin aan en hij durft te beweren dat ik en kaytlin niet te volgen zijn?!? hoofdschuddend probeer ik de rest van het gesprek wel te volgen. "ja dat ben ik ja" austin glimlacht "en hoe heet je dan als ik vragen mag?" "ik heet madelyn maar noem me maar gewoon maddy" antwoord het meisje dat dus madelyn heet. "zullen we anders naar de tuin gaan dan kunnen we daar rustig verder praten" het meisje kijkt even om zich heen "ehm..tja... ik moest eingelijk hier wachten van de alfa maar..." een grijns verschijnt op austins gezicht "komt dat mooi uit ik ben namelijk de beta en aangezien de alfa nu druk bezig is met uitzoeken wat er aan de hand is met de luna zal ik je vast wel kunnen helpen." ik rol met mijn ogen, fixer.
snel loop ik de kamer uit ik heb wel iets anders aan mijn hoofd dan meisjes uit een andere roedel hier ontvangen, iemand heeft het namelijk voorzien op mijn zusje en brandon gemunt en ik zal uitzoeken wie dat is en ze zo goed mogelijk helpen bij hun taak die zo onmogelijk lijkt...
pov brandon
ze is net weer wakker en dan gebeurt dit! oke ik weet waarschijnlijk wel wat er aan de hand is en als dat zo is is het vervelend maar niet heel erg, maar voor de zekerheid haal ik toch de doctor er maar even bij. snel link ik mijn moeder en de packdoctor.
B: mam, doctor kom zo snel mogelijk naar het packhouse ik denk dat de luna in haar heat is maar ik weet het niet zeker
P: natuurlijk alfa ik kom er onmiddelijk aan.
M: ach gut dat arme kind, nou ja ik neem chocola mee en... en...
B: mam dat hoeft niet dat heb ik al maar ik denk dat ze wat vrouwlijk gezelschap wel zou waarderen.
M: ja dat zal maar lieverd je vader en ik gaan vanavond even bij vrienden op bezoek dus vanavond ben ik er niet...
B: geeft niet mam er is vandaag een meisje vanuit een andere roedel hier gekomen omdat ze moest schuilen voor een vampier of zo ik heb gezecht dat ze hier even mag blijven en dat ze daarna weer terug moet naar haar eigen roedel, maar ik denk dat zei kaytlin w even gezeltschap wil houden vanavond en anders doe ik het zelf wel...
M: humhum ja nou doe in iedergeval geen dingen waar je later spijt van krijgt he jonge, alhoewel kleinkinderen zouden ook wel leuk zijn...
B: MAM!
M: sorry lieverd, maar ik kom er aan met de bak ijs!
B: fijn tot zo
*zucht* moeders soms. net wanneer we de link sluiten komt de pack docter binnen. ik leid haar naar de kamer waar ze snel kaytlin onderzoekt. "dag luna kan u mij misschien vertellen wat er precies pijn doet?" kaytlin kreunt "a..alles d..doet pijn. l...lichaam staat i..in de vik" de doctor voelt nog even aan haar hoofd en richt zich dan weer naar mij "het spijt me alfa maar het is inderdaad zo de luna zit in haar heat" ik zucht dat kon er nog wel bij, alsof het nog niet druk genoeg was een roedel leiden en dan ook nog een god verslaan jepp je hebt echt een zwaar leven man dankje caiden tss ooit gehoort van sarcasme? ik rol met mijn ogen en blokeer caiden. "is er iets wat ik voor haar kan doen om het dragelijker te maken?" "ja zeker, als u haar aanraakt of kust zal de pijn afnemen maar het verlangen naar meer groeien." "aha en hoelang duurt zo'n heat ongeveer?" "de eerste keer vaak 1 week" "oke bedankt dat u zo snel kon komen" "geen probleem alfa en succes" ik grom licht "dankje zal ik vast nodig hebben..."
pov ? 1
waarom deed ik dit ookal weer? ow ja anders ben ik dood... misschien ook maar beter want dit is nou ook niet bepaald leuk. waarom zouden nou perse die alfa en luna dood moeten? en waarom moet ik ze in de gaten houden ook zei hebben recht op een prive leven hoor...
-----------------------------------------------------------
heeeeii
wat zou jason allenmaal nog meer weten over kaytlin en brandon? en wie is nou toch die pov ? 1?ik heb verder niks te zeggen eingelijk dus fijne vakantie verder!❤
JE LEEST
his eyes (✔Voltooid✔) #wattchange
Werewolf---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- when its dark I look in his eyes and see the stars when I am afraid I look in his eyes and I know I am not allon...