Byla jsem vyřízená.. V hlavě jsem toho měla tolik .. Dneska nám učitel oznámil, že pojedeme na dvoudeňák...super..... A já mam domácí vězení... Noo musim je přemluvit...
Zazvonil mi mobil.... Nutkání mi nedalo a uťíkala jsem se podívat... Psal mi James...
On..... Ahoj💞
Já...... Ahoj😂 odpověděla jsem ( kdy už to pochopí, že ho nechci )..
On.....Nešla by jsi ven ??
Už je s tim otravnej... Ale co.. doma byla atmosféra na bodu mrazu a dala by se krájet.. Fred byl na fotbale a já jsem rozhodně neměla náladu strávit večer v pokoji...
Já...ok za 10 min. U nás...
Odpověď přišla okamžitě...
Jelikož bylo teplo a nebylo tak pozdě, vzala jsem si krajkovaný šaty a nenápadně se vytratila z domu... Naši už se sice nehádali, ale atmosféra přetrvávala.....
James už čekal před domem.Měl na sobě černé kalhoty ..
A vypadal jinak...byl hezčí ..
,,Ahoj ,,pozdravil mě s úsměvem... Ahoj... Byla jsem ráda, že mě vytáhnul..
Šli jsme setmělou ulicí, kde jsme potkali jenom pát lidí. Dáš si zmrzlinu ? Zeptal se mě. Já přikývla, protože jsem potřebovala dobít energii na to, abych mamce vysvětlila, že ta 5 co jsem dostala z chemie už se nebude opakovat... A že jí má celá třída...Když jsme dojedli zmrzlinu šli jsme na konec města, kde je vyhlídka.
Už musím odpověděla jsem ... A ikdyž mě chtěl doprovodit odmítla jsem. Potřebovala jsem být sama..
Bylo toho zase moc... Myslela jsem, že si s nim vyčistím hlavu, ale akorád mi do ní přibyla další starost... Byl jí James.Snad se vám 2.kapitola líbila a zůstanete i nadále se Sarah... Ps.výlet bude napínavý..💞💞 děkuji za přečtení💞💞💜💜
ČTEŠ
Něco jako sen
RomanceSarah je 16 letá holka,která prožívá trable svého věku miluje sport, hudbu a kreslení. Je skoro pořád sama doma. Jediné co je jisté je Fred.. ale i ten nebude samozdřejmost a do toho problémy ve škole a kamarád Tomas...