,,Co si o sobě myslíte !!..,,, kdo vám to dovolil vzít si sem alkohol... Křičel na nás učitel ... ,, Bezeslov ho necháte takle se vopít..!!!!,,
A přihlížízet tomu... Jeho pohled spočinul na mě, zabalená v dece jsem stála vedle Freda,, Myslel jsem, že alespoň ty budeš mít rozum..,, jeho pohled se otočil na Tomase.. ,, Musíme zavolat jeho rodičum...,, Tomas se asi po půl hodině probral... Nevěděl, jde je, ani jak se jmenuje..
Bylo mi blbě, děsná únava, která na mě padla se nedala rozehnat.. A uvnitř jsem cítila nepříjemný pocit... Něco mě žralo.. Můžu za to já ? Nebo Katte ?
Věděla jsem, že z toho bude hroznej problém... A ,že učitel moje rodiče neochudí o skvělý zážitek...
Ráno si mě s Fredem zavolal do svojí chatky....
,,Dobré ráno ,,pozdravili jsme společně a když nám učitel ukázal ať se posadíme , tak jsme si sedli na židle.,,Volali Tomasovi rodiče...,, V ten moment mě zamrazilo u srdce .. Skvěle jestli to řekl našim žádný Kanáry nebudou... Učitel se zhluboka nadechl ....,, Máte takoví štěstí...
Tomas prý už dlouho pije .. A to že se opil na výletě jeho rodiče nebrali ,jako nejhorší věc světa.Prý je to už na denním pořádku.
,, Vašim rodičum nic neřeknu... Dodal za chvíli... ,, Jděte se zbalit....!
Když jsme odcházeli a já zavírala dveře , podívala jsem se na učitele. Pohnul hlavou, jako by rozuměl mému děkovnému pohledu a já zavřela.
Katte po čase zjistila , že ten hajzl co nás udal byl Jack....
Očividně žárlil na Freda a štvalo ho to , že jsem s ním.Moc děkuji zá přečtení , snad se vám díl líbil .💞💞
ČTEŠ
Něco jako sen
RomanceSarah je 16 letá holka,která prožívá trable svého věku miluje sport, hudbu a kreslení. Je skoro pořád sama doma. Jediné co je jisté je Fred.. ale i ten nebude samozdřejmost a do toho problémy ve škole a kamarád Tomas...