5.kapitola

59 8 0
                                    

Ráno mě probudil budík... Unavená jsem si odnesla tašky dolu. Dneska odjíždíme na dvoudenák... Jako tajné překvapení si učitel vymyslel, že pojedeme na vodu... To zjištění, že nebudeme chodit po památkách a bude alespoň drouchu adrenalinu mě uspokojilo.
Taťka mě dneska hodí ke škole, protože s baťohem by to nebylo asi nejlepší.Vzala jsem si crop-top a kraťasy... Před školou už byla celá naše třída.Dala jsem pusu taťkovi na jeho vousatou tvář a vydala se za Fredem.
Dali nám společnou chatku.. Uff alespoň že tak. Začali jsme si vybalovat a najednou někdo zaťukal na dveře.Byl to třídní... ,, Buďte tak hodní Katte a Tomas už se nikam nevejdou.... Super...Katte !! Objali jsme se a začali vybalovat.. Fred z toho takovou radost neměl ale co mohl dělat... S Katte jsme prokecaly celej večer.. Až nás vyrušil učitel ..,, Večerka spát !!,,
Ještě chvíli jsme si povídali a pak usnuli. Lehla jsem si vedle Freda a v jeho objetí usnula.... Ráno nás vyrušil budíček.... Unaveně jsme se vyhrabali z postele a oblékli...asi v 9 jsme vyrazili na vodu, byla jsem v lodi s Fredem a Katte.. Sice jsme se jenom 2 cvakli , ale myslím že na začátečníky dobrý... Když jsme přišli na pokoj Tomas vytáhnul flašku vodky ... Tak to rozjedem ?!!! Moje zvednuté obočí mu dávalo jasný signál , že já pít nebudu.
Ale vysvětlujte to 17 letýmu klukovi... Fred se trochu napil a pak přemluvili i mě. V 1 ráno jsme s Katte šli spát protože jsme byly unavený. Po hodině mě vzbudil Fred.,, Nevíš kde je Tomas ??,,, v posteli neni... A tak jsme se ve 2 ráno vydali hledat Tomase..
Asi po půl hodině jsme ho nešli ležet u řeky.... Doprdele ....slyšela jsem Freda.... To nevypadá dobře ... Tomasi vztávej.... Tomas byl tak vožralej že vůbec nevnímal.,, musíme ho odnest do chatky nikdo ho nesmí vidět.... Nakázal Fred... Vzali jsme ho všichni 3 kolem ramen a dotáhli do postele...

Bohužel nás někdo prásknul a do 5 minut tu byl učitel.....

Doufám že se vám kapitola líbila.. Děkuji za přečtení...💞💞💕💕💕

Něco jako senKde žijí příběhy. Začni objevovat