kapitola 9.

30 6 0
                                    

Ležela jsem na posteli.... A můj pohled směřoval na Freda, který si sundaval tričko...

Už jsem měla jasno. Nepřemýšlela jsem nad tim. Je tady se mnou máme se rádi a je jedinej...

Pomalu se ke mě přibližoval...
Moje hlava myslela jen na něj... Bylo to úžasný.

Bylo asi 11 hodin večer, hladil mě po hlavě... ,, Nepůjdeme si sednout ven ?? ,,zeptal se Fred

,Jo.. Vzali jsme si deku a posadili jsme se k jezeru. Byl už chladný večer... Cvrčkové cvrkali... Od jezera se k nám pomalu blížil chlad.

Fred si mě posadil na klín.. ,,Miluju tě..,, zašeptal mi do ucha...
Políbila jsem ho...
Byl to ten nejlepší pocit na světe.
Jeho ruka byla na mém rameni a ja cítila pocit bezpečí a lásky. ,,Já tebe taky miluju,,...

Byla neděla 9 hodin ráno. Slyšela jsem dole hluk ... A Fred vedle mě neležel ... Vzala jsem si jeho bílé tričko které mě bylo až po kolena. A vydala jsem se za ním. Na stole už ležely lívance s ovocem. Stoupla jsem si k Fredovi na špičky a dala mu pusu.

,,Děkuju ,, řekla jsem a s chutí jsme se pustili do nádherně vonící snídaně.
,,Na oběd si zajedeme někam do restaurace co ty na to ?? Zeptal se mě, já s úsměvem přikývla.

Bylo asi půl 1 a s Fredem jsme se vydali do restaurace. Dali jsme si lososa na smetanové omáčce. A bylo to fakt skvělý...
,,Hrozně moc se těším na ty Kanáry...,,řekl Fred najednou...
Uplně jsem zapomněla v tom víru událostí .... Že už v pondělí odlétáme ..

Snad se vám další díl líbil a v příštím díle letíme na Kanáry děkuji za přečtení..🌴🌴🌅🌅🌊🌊🌎🌎💞💞

Něco jako senKde žijí příběhy. Začni objevovat