18.

1.3K 67 0
                                    

Nu mai vorbisem de ceva timp.. Aflasem că deja te-ai îndrăgostit de o altă fată... Ana. Un nume frumos. Dar de ce? Ziceai că mă iubești pe mine. Și eu te iubeam. Însă poate marea mea greșeală a fost că nu îmi pot exprima sentimentele. Nu pot spune cuiva "te iubesc". Nu știu sa spun.. Într-o zi am primit un mesaj. Drake.. off..

"Chiar așa rău te superi că vreau s-o uit pe cea care mi.a făcut mai mult rău decât bine?  Te.am iubit și nu ai vrut, îți oferisem tot dar nu ai vrut nimic.. Ți.am respectat și dorința de a rămâne doar prieteni oricât de greu mi.a fost.. Am făcut totul pentru tine, dar nu m.ai vrut. Acum în sfârșit e o fata care ma vrea exact asa cum sunt, care nu.mi cere sa ma schimb mereu pt ea.. Lasă.ma sa fiu fericit și îți promit ca rămânem cei mai buni prieteni."
Tu mă făceai fericită. Probabil te voi lăsa în pace și nu voi mai vorbi cu tine. Aș vrea să fi fericit cu ea. Dacă nu ai putut accepta mofturile mele. Te iubesc. Dar te urăsc. M-ai făcut să te iubesc și iar ai plecat. Fericirea nu durează mult.. Nu, nu mă voi tăia iar.. Nu mai vreau. Chiar dacă aș vrea să mă arunc de pe un pod în acest moment. O iubești și trebuie să înțeleg asta. Și dragul meu, a rămâne cei mai buni prieteni e ca și cum câinele-i mort dar totuși îl păstrăm.

El Si Ea. [✔]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum