32.

1K 57 1
                                    

Ma trezesc din somn din cauza bătăilor puternice de la ușă. Ce naiba.. E ora 2..
Mă ridic din pat și mă îndrept spre ușă, uitandu-ma pe vizor. Tipul pe care îl vedeam avea o sticlă în mână și era întors cu spatele la ușă. Probabil nu ar trebui să deschid. Dacă e vreun violator în serie sau un criminal?! Însă  inima ma obliga sa pun mâna pe clanță si sa deschid. Așa am si făcut și probabil voi regreta alegerea făcută.
Tipul s-a intors, iar eu am putut vedea că era bătut. Buza lui era sparta iar din nas ii curgea sânge.
-Sara.
Mi-a pronunțat numele. De unde..? E Drake.!
L-am luat de mână tragandu-l după mine până în living unde l-am lasat sa stea până m-am dus după trusa medicala. I-am curățat rănile. Mă privea trist, de parcă ar fi vrut să-l iert pentru prostiile pe care le face.
-M-am bătut cu Lucas. Pentru tine. Vreau sa fi a mea.
-Drake.. e imposibil. Eu sunt cu Lucas și chiar țin la el.
-Dar pe mine ma iubești.
L-am privit puțin îngândurată. Avea dreptate. Îl iubeam si realizam ca sunt o proasta însă tineam la Lucas și nu voiam să-l rănesc.
-Hai dormi. E deja târziu.
El ma ascultat si s- a întins pe canapeaua din living privindu-ma ca un cățeluș pe care stăpânul la certat.
-Noapte buna, mi-a zis el.
-Noapte buna.
Am intrat în camera mea și am adormit imediat.

El Si Ea. [✔]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum