-In caz ca n-ai observat, acum cateva zile am descoperit ca m-ai mintit tot timpul. Asa ca raspunsul meu e nu.
Drake se ridica in picioare, inchizand cutiuta. O aseaza pe masa si imi prinde mainile cu palmele lui mari.
-Te rog, mai gandeste-te.
Mi-am intors privirea in alta parte si mi-am tras mainile din stransoare, incrucisandu-le la piept. A inteles imediat aluzia si a iesit pe usa fara sa mai spuna ceva. Am ramas asa cateva minute privind in gol. Dupa ceva timp am auzit telefonul sunand. M-am grabit sa-l iau de pe pat si vazand ca iar ma suna acel numar necunoscut am ezitat putin. Am raspuns abia cand am vazut ca nu inceteaza si sunetul imi devenea enervant.
-Ce o sa faci? O sa accepti? zise acea voce.
-Buna si tie. Nu, nu voi accepta. Cel putin pe moment. Dar tu de unde stii?
-Stai la etajul unu.. zic si eu. E usor sa vezi ce se intampla in casa cand nu tragi draperiile.
Imi aducea aminte de Drake si cum era la inceput. Ma avertizase sa trag draperiile, insa niciodata nu l-am ascultat.
Am privit pe fereastra. Vedeam multi trecatori iar apoi am vazut unul mai special. Un barbat, era intors cu spatele si vorbea la telefon. Nu i-am putut vedea trasaturile pentru ca avea gluga trasa pe fata. Purta un hanorac negru care il facea misterios. Hmm.. Poate e un asasin.. sau poate nu.
-Vorbim maine, spuse el. Pa.
-Stai.. iar mi-a inchis.
Am privit ecranul telefonului si l-am injurat in gand pe acel necunoscut. Mi-am ridicat privirea din nou la acel trecator misterios insa disparuse. Cu adevarat ciudat..
CITEȘTI
El Si Ea. [✔]
Short StoryO fata îi căuta privirea in fiecare loc in care se ducea. Dar oare el își va da seama ca ea îl iubeste până nu e prea târziu? Oare el o va iubi? "Cel mai trist e că am uitat de ce te-am iubit." 12.06.2016 - #9 Proza Scurta