29.

1K 52 8
                                    

Ma intorc acasa dupa o alta zi obositoare. Cred ca nu ar mai trebui sa ma duc in oras atat de des, si sa ma uit la cartile din librarii ca disperata. Deja ma cunosc toti vanzatorii. Intru in camera mea si scot un mic tipat cand vad cine e acolo. Drake sta intins pe patul meu cu mainile sub cap, uitandu-se la televizor.

-Cum ai intrat aici?

El isi intoarce privirea la mine si zambeste. Iar aveam senzatia de la inceput. Semana cu un psihopat. Se ridica incet de la locul lui si se pune pe marginea patului, facandu-mi si mie semn sa ma asez. Eu il ascult ca un copil cuminte si pasesc timida dar totusi increzatoare, asteptand o explicatie care intarzia sa apara. El ma studia si suradea la fiecare miscare pe care o faceam.

-Sa incui usa cand pleci. Poate intra oricine. Si cumpara-ti niste lenjerie mai sexy. Aia zici ca ai imprumutat-o de la bunica mea. Poate una rosie.

Cum stie? Ohh..

-Mi-ai umblat in lucruri?

-Da. Imi place poza pe care o ai cu mine in acel sertar. Dar puteai sa-mi ceri si mie una ca iti dadeam.

Privirea lui ma intimida si imi facea inima sa bubuie. Nu-mi dadeam seama daca el intelegea ce se petrece cu mine dar un mic zambet ii aparu pe fata. Isi apropie fata de mine iar buzele lui le cautau pe ale mele. Ne-am unit buzele intr-un sarut tandru. El ma prins de par si mi-a tras capul pe spate adancind sarutul. Simteam cum sangele imi fuge prin vene si tot corpul meu se topeste. Isi ridica buzele de pe ale mele si ma saruta sincer pe obraz. Imi aseaza capul pe pieptul sau si ma pupa pe frunte, strangandu-ma tare in brate. Pentru prima oara simteam ca imi doresc un om si chiar voiam sa stea acolo cu mine mereu. Simteam ca nu mai am aer iar el era singurul leac pentru boala care punea stapanire pe mine.

Imi mai depune un ultim sarut pe buze, apoi se ridica incet si se indreapta spre usa. Insa se opreste si se apropie incet asezandu-se pe jos langa pat. A stat linistit cateva clipe, apoi a inceput sa imi mangaie mana. Aveam ochii inchisi pentru ca stiam ca m-as putea pierde privindu-i albastrul adanc al ochilor lui. Cand am simtit ca ma pupa incet pe mana, am deschis ochii, privindu-l. El se ridica si cu un ultim zambet iese pe usa camerei mele. Stateam pe marginea patului si priveam in urma lui, la usa din lemn pe care tocmai o inchisese. Oare chiar il iubeam?

Trecusera cateva minute bune iar eu tocmai realizam un lucru destul de ciudat.

-Eu inchid mereu usa cand plec.

Wow, wow. Cel mai lung capitol de pana acum. Pupici!!



El Si Ea. [✔]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum