*на интервю с One Direction*
- Момчета, знам че някои известни личности имат фалшиви профили в Туитър, за да общуват с феновете си. Любопитно ми е дали някой от вас някога се е изкушил да надникне и да разбере какво е да си от другата страна...какво е да си фен?
Четиримата започнаха да се оглеждат един друг и след секунди Хари вдигна плахо ръка.
- Ами аз имах подобен фалшив фен акаунт...Може би през 2012 или 2013 година. Но отдавна съм го изоставил. Не искам да подлъгвам феновете ни и да се представям за човек, който не съм.
- Но, Хари, не ти ли е било любопитно? Сега, когато феновете ви са по- зрели, когато повече обущуват един с друг...Не би ли искал да се докоснеш до тях, без те да знаят кой си всъщност?
- Всъщност да...би било интересно.
Веднага щом се прибра, Хари извади телефона си и влезе в стария си фен акаунт. Може би нямаше да е толкова зле да се върне в играта след толкова време...
@ notharrystyles: Здравейте, приятели дайрекшънъри! Някой да иска да се запознаем?
Може би това звучеше прекалено абсурдно...Все пак Хари постна туита, но не очакваше хората да се редят на опашка за да си поговорят с него. Но след няколко часа, когато Стайлс вече беше изгубил надежда, получи известие.
@ abbymiller: @ notharrystyles ще ми бъде много приятно да се запозная с теб! Чувствай се свободен да ми пишеш, когато пожелаеш^^
Момчето се взираше в екрана няколко секунди. Дали беше правилно? Да спечели доверието на някого, който си няма и на представа, че човекът от другата страна на екрана е идолът му...Но все пак всичко това беше на шега. Че какво толкова можеше да стане?
*Бележка от автора*
Здравейте, любовчета ❤️❤️
Това е новата ми история, от доста време я пиша и най- накрая реших да я публикувам. Наистина се надявам да ви хареса, защото имам доста планове за нея и още от сега съм замислила забележителна развръзка на събитията накрая!
Гласувайте и коментирайте, искам да знам какви са първоначалните ви впечатления от историята и дали ще я следите!
Благодаря ви предварително, обичам ви! ❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fake Identity
Fanfic@ notharrystyles: Здравейте, приятели дайрекшънъри! Някой да иска да се запознаем? @ abbymiller: @ notharrystyles ще ми бъде много приятно да се запозная с теб! Чувствай се свободен да ми пишеш, когато пожелаеш^^ ********* История, в която Хари С...