Kráčím po školní chodbě. V ruce držím papír,na kterém se vlní má rozmazaná fotka. Upřeně koukám do země. Vycházím ze školy a jako zombie se ploužím domů. Do očí mi vtékají slzy. Mám slabé ruce. Nejsem schopná jít dál a tak si sedám. Nemám už na nic sílu,nejraději bych si lehla na chodník a schoulila se,ale nejde to. Vstávám a jdu dál známou cestou domů. Začínám vnímat,jak se mi uvolňuje sevřená pěst. Papírek mi vypadává a vítr ho odfoukává na silnici. Pomalu mi mizí z dohledu.
Otevírám dveře domu. Nechci s nikým mluvit. Jdu do svého pokoje a padám na postel. Bořím hlavu do polštáře a brečím. Po chvíli mě někdo bere za ramena. ,,Annie", říká příjemný hlas mé sestry, ,,je něco v nepořádku?" Eli mě zvedá z postele a objímá mě. Zabořím jí hlavu do trika. ,,Všechno je špatně!", vzlykám , ,,Všechno!" Eli mě pevně tiskne k sobě. ,,Něco s klukama? Nebo s kámoškou?" snaží se vycítit moje pocity. ,,Jde o Kitty,ředitel na ní svedl něco,za co mohla Terra Woodsonová!Dá jí napomenutí a hrozí jí vyhození ze školy" křičím. Najednou propukne Eli v hlasitý smích. ,,Terra Woodsonová? Ta barbína?" směje se Eli. Jsem moc ráda,že máme s Eli stejný názor na Terru. ,,Zlato, jestli se s tebou Kitty nebaví kvůli tomu,že Woodsonová udělala nějakou blbost,tak se nemusíš ničeho bát!" vysvětluje. ,,Ale ona roztrhla fotku přátelství a řekla mi,že je konec." vysvětluju na oplátku já. Eli se zatváří překvapeně.,,Aha,tak to je vážný." řekne mi. ,,Ale některá přátelství prostě takhle končí. Kitty si bude všímat svého a ty taky. Všechno bude v poho. Pomatuješ na Liu?" říká Eli a kouká se mi do očí. Lia byla Eliina BFF asi od první třídy. Pak se s Eli ale přestala úplně bavit jen proto,že si obě dvě koupily stejné náušnice. Eli několik dní brečela,ale pak si našla kluka a začala s ním chodit na party. Teď je to zase ta úžasná Eli. Usměvavá,milá a uklidňující.,, Jestli nebyla schopná se smířit s tímto, tak to nebyla pravá kámoška." zakončuje proslov Eli. Pak se ještě nadechuje.,,A jestli chceš,tak ti seženeme vycpávky do podprsenky a vezmu tě na nějakou party!" říká mi. Zní to spíš jako sranda,ale jak znám Eli,tak to možná mohla myslet i trochu vážně. Obě se usmíváme. Pak Eli začne šilhat a dělat srandovní obličeje. Obě se válíme smíchy. ,,Dojdu pro colu." řekne Eli a odejde.
Popíjely jsme colu a povídaly si. Já jí řekla i o speciálních hodinách matiky. Byla nadšená. Kéž by byli všichni jako moje sestra. Samozřejmě nechci,aby byli všichni tmavovlasé holky s oříškovýma očima, co se jmenují Eli Ryanová. Eli Ryanová je jen jedna a je to ta nelepší starší sestra na světě!
ČTEŠ
Proč nemůžu být blbá jako ostatní?
أدب المراهقينJsem "obyčejná" holka jménem Annie. Vedu velice "obyčejný" život-asi jako každá americká teenagerka. Až nato,že mé IQ je vyšší než jsem já samotná(a to jsem na svůj věk poněkud vyšší) není na mém životě nic zajímavého. A ....nebo jo??