На другата сутрин, главата ме болеше страшно много, станах изпих едно хапче и влязох в банята, а Стайлс още спеше. Взех си един душ, измих си лицето, зъбите и реших да се обличам. Избрах си дрехите за днес:
Избрах бял пуловел с къс ръкав, синя жилетка, тъмно сини дънки, обух си кецовете и слязох надолу за да си направя кафе. Имахме час и нещо докато стане време за училище, и щях да събудя Стайлд малко по-късно нека сега спи. Направих си кафе, закусих и отидох да събудя Стайлс.
- Бебче. - казах аз и го целунах
- Али, още пет минути. - каза той
- Нее, ставай, ще закъснеем за училище. - казах аз и започнах да го дърпам
- Добреее, добреее, ставам. - Стайлс стана, влезна в банята аз слязох долу, и след малко слезе и той.
- Заповядай. - казах аз и му подадох чаша с кафе
- Оле, благодаря. Ако ми дадеш и хапче за глава ще те изпапам от целувки. - каза той и му дадох и хапче
- Чака си целувките. - казах аз
- Довечера. - каза той и ме целуна по челото
- Хайде да тръгваме. - казах аз, взех чантата си, ключовете за джипа и излязохме. Стигнахме до училище, Стайлс влезе защото имаха сутрешна тренировка с отбора по Лакрос. Влязох в училище и отидох към шкафчетата. Оставих част от учебниците си и влязох в час. Минаха някой от часовете и отидох в столовата за закуска, Стайлс не си вдигаше телефона не знам защо, но видях Кира че стои на една маса и ми маха, затова отидох при нея. Изведнъж Лидия се блъсна в мен и обърна цялата си закуска и кафе върху мен.
- Какво ти става. - разкрещях се аз
- Честит рожден ден мила. - каза тя с гадна усмивка. Така става като се забъркваш с грешните хора. Казах ти да стоиш далече от Стайлс. - когато каза това учите ми се насълзиха, изтичах към тоалетните защото всички ми се смееха, а Стайлс и Скот видяха всичко когато влязоха, обаче Стайлс ме хвана за ръката.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Stiles and Allison: One Love Story
RomanceИстория за една тинейджърска любов. Алисън Арджънт 17 годишно момиче, нова в Бийкън Хилс, а още първия ден в града, но и в училище се запознава с популярния в училище, но и в целия град Стайлс Стилински син на шерифа. Той е 18 годишен, всички момиче...