Глава 3

571 38 5
                                    

На сутрината се държах все едно нищо съм видяла.Това не беше моя работа затова не казах нищо на Леон и Ерик.Знаех, че не трябва да се казвам на никого,но любопитството бе по силно от разума ми.Дълго мислех за това и накрая реших,че когато ми се отдаде добра възможност ще попитам Ерик за книгата.Не можех да питам Леон. Вечерта ми се отдаде добра възможност, за да попитам.Леон го нямаше,беше птново изчезнал на някъде.Затова се възползвах и отидох при  Ерик , разказах му всичко което бе станало миналата нощ,всичко освем за листчето.

-Така ли?

-Да!Ще ми кажеш ли каква е тази книга?-нетърпеливо го попитах

-Опасявам се че не мога.За теб ще е по-добре да не се занимаваш с нея,забрави я.Обещаваш ли?

-Да-казах със заключени пръсти зад гърба ми.Все пак след  неговите думи станах още по любопитна,всеки човек би станал.

-А да и не споменавай на Леон  , че си я видяла!Ще стане лошо ако разбере.

-Ок!-и като говорехме за вълка,той влезе в кошарата,с гръм и трясък.

-Ана,Ерик обличайте се!Ще имаме гости,или по скоро можем да ги наречем натрапници

-Леон какво е станало?

-Глупавите вълци ще идват, за да обсъдим териториите.

-Кога ще дойдат ?

-След по-малко от час!Готвачките са почнали да готвят,ще сервираме пуйка

-Добре!-изтичах по стълбите,запътила се към стаята  ми.Когато влязох върху леглото ми ме чакаше прекрасна синя рокля.Чух вратата да се тряска,помислих си, че вече са дошли и се отправих към тях.Първоначално не се показах,исках да огледам гостите ни по-добре,но за моя изненада те изобщо не пиличаха на върколаци или хора живеещи в гората,точно обратното те изглеждаха доста добре и бяха доста добре облечени, по нищо не отстъпваха на Леон и Ерик по красота.

-Ти, там където се криеш излез веднага!-каза един от тях.След тези думи нямах друг избор и се показах.Слизайки по стълбите , русата ми коса нежно и леко се люлееше на ляво и дясно.Леон ме гледаше с удивен поглед който казваше ,, значи нещо толкова грозно като теб може да бъде красиво", а Ерик ме погледна и се усмихна сякаш каза,,ние печелим",той ми подаде ръка , за да ми помогне със последното стъпало.Гостите също гледаха в мен  втренчено.Един от тях се приближи и ме попита

- Коя сте вие?

-Казвам се   Ана

-Тя е наша прислужница!

-Прислужница ли?Изобщо не прилича на такава.Имаш много красиви очи Ана толкова сини,човек може да се изгуби в тях,не мислиш ли Леон.

-Дошли сте да обсъждате слугинята  , или да говорим за териториите ви?

-Можем и двете

-Ана иди да видиш какво става в кухнята и ако храната е  готова сервирай!

-Добре.-докато слагах порциите  гостът от преди малко ме хвана за ръката

-Забравих да се претставя,аз съм Макол- и ми намигна

-Приятно ми е-казах аз с фалшива усмивка на лицето.Ама и този Макол ако не беше женкар Ана да се неказвам. Дълго обсъждаха тези територии.Макол и приятелите му си тръгнаха и трябваше да почистя след тях.Когато свърших с тях беше много късно,затова се приготвих да си лягам.Вечерта се разбудих, но не беше от шум или нещо просто не можех да заспя,затова отидох до кухнята за една чаша мляко, за да ми помогне да заспя.Не помня от къде го бях чула това и едва ли е вярно,но нямах друг избор, и  реших да опитам.На връщане от кухнята видях ,че една от стаите беше отворена и реших  да видя какво има в нея.Там беше Леон и спеше дълбоко.Взех едно одеало и го завих със него.Той изглеждаше като ангелче изобщо не можеше да се разпознае истинската му същност.Чак тогава осъзнах колко красив беше и колко мека изглеждаше катранено черна коса.При иска ми се да я пипна.

-Ана не спиш ли?

-Ами....не можах да заспя и отидох до кухнята за мляко и навръщане видях стаята да свети затова.....

-А добре.Аз ще угася ти лягай.

-Ок-все едно бих направила това.Ерик ме изпрати до стаята ми .Аз легнах и се направих на заспала.След известно време Чух някой да влиза в стаята,а после излезна . Това беше Ерик.Искаше да се увери,че бях заспала.Аз станах и го изчаках да се отдалечи малко.Последвах го и го видях да влиза в съседната стаичка където бях видяла книгата.Ерик се запъти към книгата и я взе в ръка, после направи нещо и се отвори врата.Той влезе вътре,а вратата се затвори веднага след него.Върнах се в леглото си и заспах,разбира се до колкото може човек след такава случка.



Vampire SlaveWhere stories live. Discover now