На следващият ден се промъкнах в съседната стая,докато Леон и Ерик бяха заети.Влязох в стаята и започнах да търся ключа за скритата врата,но колкото и да го търсех не го намирах.Трябваше да наблюдавам Ерик по-добре,но съм сигурна,че ако го бях доближила повече щеше да ме усети . Бях готова да се откажа от търсенето изапочнах да мисля за някакъв друг план. Стоях права и мислих, но изведнъж загубих равновесие и паднах на една издутина на пода,тя потъна надолу и се изравни с останалите дъски около нея.Тайната врата се показа.Бях забравила как работят тайните врати, намираш ги когато най не очакваш.
-Това е доказателство , че не винаги филмите лъжат.-казах аз със самодоволна усмивка и се наведох за да разгледам по-добре.Подадох си главата по напред и вратата ме избута вътре и се затвори след мен .Беше много тъмно и нищичко не виждах, не трябваше да се застоявам на едно място, защото беше опасно.Можеха да дойдат по всяко време затова продължих напред,нищичко не можех да видя, дори не знаех дали се движех на право . Докато вървях видях светлина, можеха да са те , но, както казах по рано нищо не виждах и не можех да се върна назад, затова продължих.Вървях към нея и се приближавах все повече и повече, надявах се да не са те.Късмета не ми изневери светлината идваше от закачени свещи на стената.Взех една от тях и продължих напред.Имах чуството, че пътят ме водеше все по-надолу.Вървях докато не видях ,че пътят се раздвоява.Тръгнах на дясно все пак и в двата случея пътят щеше да ме отведе някъде.Не сгреших пътят ме отведе до доста не очаквана стая, не беше тази която търсех , но найстина не очаквах , че ще ме отведе до банята.И добре,че водеше там.Някой чукаше на вратата .Аз се показах и отворих.На вратата чукаше Ерик.
-А ето къде си била-каза той радостно и притеснено едновремене
- А да приготвях се да си вземам бания.
-Приготвяла си се да си взимаш баня цели 3 часа ?
-Цели 3 часа ли?Какво имаш предвид?
-Търсимте от 3 часа
- Еми сигурно сме се разминавали-егати обяснението, което дадох
-Е както и да е.Леон те търсеше за нещо и доста се ядоса когато не успя да те намери.Помисли си , че си избягала
-Леон?
-Да по-добре да му се обадим,че си тук.После може да си взимаш баня-Отидохме при Леон,той беше в игралната зала и играеше дарц.Той ме погледна и продължи да си играе
YOU ARE READING
Vampire Slave
VampireАко красив вампир ви хване и ви принуди да му станете слуга , бихте ли избягали когато ви се отдаде добра възможност?