Uhh . Sonunda işten çıkmıştım. Dışarıya bir göz attım sonra bugünde böyle normal geçti dedim. Şuana kadar köpek gibi çalışmıştım. Etraf vızır vızırdı ben eve gidiceğime telefonu açıp
Wordeni aradım.Ben: Alo Worden .
Worden: Vayy kardeşim sen nerdesin gelip alim.
Ben: Yok be kardeşim sen beni boşver eyfelin yanına gel Fourjen restoranta gel.
Worden: Tamam 5 dakikaya ordayım he bu arada askeri diplomamı aldım.
Ben: Tebrik ederim de biraz çabuk olsan .
Worden: Tmm kızma gelicem
Oh be sonunda dedim. Restoranta gelmiştim tamam o kadar 5 yıldızlı değildi ama çok işlek bi yerdi. O sırada restorantın üs katına çıktım sebebi hem manzara hemde televizyon vardı. Televizyona bakarken birden dışarıdan polis sirenleri duyuluyordu. Balkona çıkıp aşağı baktım bir ambulanstan elbiseleri dağınık ve yüzü kan vucudu çürümüş bir insan çıktı of dedim fena kaza geçirmiş olmalı dedimki aniden silah sesleri patlak verdi. Fena halde meydan karışmıştı.O çürümüş ve sarhoş gibi yürüyen zombi diye tabir ettiğimiz kişiler insanları yakalayıp içini dışını çıkartıyolardı. Alnımın üstünden şakağıma kadar ter akıyordu sanki her yer zombi kaynıyordu sanki değil gerçekten zombiler vardı.Tırstım ve arkamı döndüm aklıma gelen ilk şey Worden dı ona ulaşmam lazımdı. Telefonumu çıkarttım ve direk wordeni aradım . Bir süre sonra telefon cavapsız kaldı. Eğer aşağı inersem zombiler vardı yukarıdekiler aşağı akın ediyordu en az 30 kişi vardı aşağı inmeye çalışıyordu. Ben ise öyle mal mal kalmıştım. Derin bir oh çekerek sandalyeyi kırıp demir parçasını alıp aşağı doğru indim . Restorantın içine zombiler doluşmuştu. Demir sopayı sıkıca kavrayıp aşağı daldım. Bir süre sonra kendimi dışarıda buldum askerler silah sıkıyordu etraf kan gölüne dönmüştü ilerdeki caddeye çıktım. Bir kaç tanesi bana yaklaştı demir sopayı vurduğum gibi demir sopa yamuldu zombinin kafası dağılmış tı o sırada bana arka caddeden 30 40 tane zombi yaklaşıyordu arkadan bir ses geldi arkama baktığımda...
Devam edecekk ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paris Zombiler
Fiksi IlmiahOh çektim ve kendimi az ilerdeki koltuğa salı verdim elimdeki kılıç yorgunluktan elimden düştü ve ses odada yankılandı elimde kan hafif bir şekilde aşağı doğru süzülmeye başladı başımı tavana kaldırdım ve gözümü yavaşça kapattım ve eyfel kulesinin y...