Two Broken Souls 5

44 12 1
                                    

Hommikulkui kõik õpilased üles ärkasid ning mõni sisse magas, jõudisZyron paar minutit enne kella klassi jurde. Ta ei märganud kappidejuures raevukalt telefoniga mängivat Jaggerit, kui ta klassi läksja oma koti oma heledast puust laua kõrvale pani. Pärast sedanaastes kappide juurde, avas ta oma ukse. Samal ajal Jagger kurjustasseal samas lähedal oma telefoni peale ning vandus vaikselt. Temastmöödus tüdruk, kes talle võrgutavalt ja kuidagi tüütult tsauütles. Poiss kiikas vaid korraks tüdruku poole "Jaja, tsautsau." hoides oma pilku endiselt telefonis. Zyron arvas, et temakõrval suhtlevad mõned suvalised inimesed, keda ta nagunii ei tea,seega ta otsis edasi kapist oma keemia vihikut jakalkulaatorit.
Jaggerlõi käega kergelt vastu kappi ning ütles "Fu'cking telefonraisk" ning pärast seda ta tõstis pilgu. Halli massi seest jäitalle silma helepunased juuksed oliivi rohelise koolikapi tagant ningtalle ilmus koheselt muie suule. Noormees seadis enda sammudettepoole ning seisis tüdrukule väga lähedale, nii et ainult kapiuks hoidis neid lahus. Ta uuris teda kapi ukse tagant, vähemalt sedamida ta nägi. Tema punased kiharad mis katsid peaaegu ülenist temamusta tanktopi, mille all oli ka mustad rinnahoidjad. Need polnudpluusist välja paista, kuid nende pael paljastas ennast tüdrukuõlal. Tema jalas olid kitsad pikad teksad mis olid tumedat värvining kallistasid tüdruku alakeha just õigetest kohtadest.
Zyronsamal ajal ei märganud poisi kohal olekut, kuid talle tundus nagukeegi jälgiks teda. Leides oma vajalikud asjad, ta sulges omakapiukse, ainult et leida poisi selle tagant, mis oli talle niiootamatu, et ta ehmatas ning kohkudes võpatas tahapoole ning küljegavastu kappi. Ta tagus poissi korraks oma vihikuga õrnalt vastu õlga,mis tal käes oli, ning ütles "Väärakas." Mõistes kuitobedalt ja natuke naljakalt oli ta ehmatanud, kortsutas ta oma kulmening naeris korraks oma ehmatuse üle.
Poissirvitas ja piiras ta ümber. Ta toetas oma peopesad vastu külmimetallist uksi, nii et tüdruku pea jäi tema mõlema käe vahele.Jagger vaatas teda muigega ning oli oma huultega talle väga lähedal.Enne kui tüdruk isegi mida teha suutis, hakkas poiss veelgi kordteda suudlema, kuid kell helises ning ta eemaldus muiates, klassiminnes. Tüdruk küll vastu ei suudelnud, kuid ta vaatas tallesegaduses järgi. Hommikul oli ta lootnud, et tänaseks on poiss tajuba ära unustanud, ning nüüd see ajas teda jällegi vihaseks. Takogus ennast seal kappide juures, seljaga vastu külma metallitoetudes. Pärast mõnda aega ta liikus ka klassi, kuid nüüd ta olimõni minut hilinenud.
"PreiliGreec, miks te hilinesite?"
"Um...vabandust, ma.. eeh.."
"Seeon teie esimene tund ja te peaksite jõudma õigeks ajaks klassi! Seepole nüüd nii raske tõusta üles hommikul ja alati peab vähemaltviis minutit varem klassi juures olema. Te olete uus siin koolis,seega ma eeldan, et te järgite eeskirju, teinekord palun mitte minutundi hilineda, või ma pean teile tunnikontrolli tegema. Palunistuge kohale."
Tüdruknoogutas ja tundis ennast juba piisavalt häbistades, aga kui ta omakohale hakkas minema, märkas ta seal laialt muigavat ja alahuulthammustavad pruunipäist poissi. Ta vaid pööritas selle pealesilmi, mõnes mõttes eeldades, et loomulikult poiss tahab talle veelnärvidele käia, seega ta läks istus poisi kõrvale. "Miks sajust siia pidid istuma?" küsis ta vaikselt.
"Agamiks mitte?" vastas poiss talle vastuseks naeratades.
"Kohetahad mind närvi ajada?" küsis tüdruk ohates ja õpetajapoole vaadates, ning vihiku avades, et ta ei saaks jälle tallemoonitust anda.
"Küllsa alla annad"
Zyronkortsutas kulme ja mõtles, et ta ei taha pärast kooli küll poisigamingit tegevust teha, sest see siin osutub juba ahistamiseks. "Jaa,hullult" ütles ta sügavalt välja hingates. Paar tüdrukutjuba vaatasid nende poole kadedate pilkudega.
Poisssilmitses tüdruku kätt laual ning võttis sellest kinni ja hakkastema sõrmedega mängima, muiates oma tegevuse üle. Tüdruk sellepeale tõmbas käe ära.
"Lõpetasee üritamine" ütles tüdruk, vaadates õpetajat ja üritadeskeskenduda tunnile.
Jaggerainult irvitas "Ma ei anna alla, ma olen väga põikpäineinimene"
Ronohkas ja mõtles miks mina. Üritades poissi ignoreerida, võttis takatseklaasi ja tegi õpetaja õpetuste järgi. Noormees toetas peakäele ja jälgis tüdruku tegevust muie näol. Tüdruk segas poisijaoks tundmatud ained anumas kokku, nii et need värvi muutsid. Neiukirjutas reaktsiooni vihikusse. Pärast valas segusse veel teistainet, mille tagajärel hakkas ainete kooslus tossama. Tüdrukkirjutas uuesti vihikusse. Poiss jälgis kõik see aeg pingsalttüdrukut, lai muie näol. Kui Zyronile lõpuks see vaataminenärvidele hakkas käima, vaatas ta poissi ja ütles "Ära vahimind."
"Onmida vaadata," naeris poiss vaikselt.
Tüdrukpööritas silmi ja pomises "Kiimas teismeline" ning pööraspilgu oma vihikule.
"Mkm,lihtsalt armunud" vastas Jagger naeratades, mõeldes, et isegikui see pole armastus, meeldib talle tüdruk.
Zyronkohkus eemale, nii et tool liikus ka millimeetri poisist eemale. Tasaatis Jaggerile küsiva ja segaduses ning vihase pilgu, pärast sedaümberringi vaadates ja avastades, et kõik vaatavad neid. Zy tundisend jälle häbistatuna, seega ta kinnitas oma pilgu vihikusse.
Poisipilk oli endiselt ainult tüdrukul ja ta naeratas "Sa ei saaminust nii lihtsalt lahti."
Teinesurus käe rusikasse ja vandus endale, et ei lähe siinsamas poisilekallale. Ta tõstis käe ning küsis luba lahkumiseks, et nii öeldavetsu minna. Klassist välja saades, Zyron kõndis akna juurde ningvaatas sellest välja. Ta oli maruvihane, et poiss temaga niimoodimängis.
Samalajal Jagger ringutas ja muigas, ning kirjutas oma telefoni numbritüdruku vihikusse. Pärast seda haigutades.
Zynaases natukese aja päras ja istus oma toolile. Kui ta hakkaskirjutama, märkas ta poisi numbrit seal. See oli kui piiri ületaminetema jaoks. Ilma mingisuguse mõtlemiseta, ta võttis äkitseltvihiku, rullis selle käes kokku ja hakkas sellega poissi taguma."Lõpeta ära juba see nõmetsemine! Mine kepi oma arste ja jätamind rahule!" Poiss selle peale ainult naeris kõhtkõveras.
Neidkaks lahutas õpetaja, tõmmates tüdruku püsti, poisist eemale."Mis nüüd viga on?!" nõudes vastus äsjatoimuvale.
Jaggertõusis püsti, täielikult eirates õpetajat, kes seal samas seisis,ning läks tüdruku juurde ja suudles teda, kuid tüdruk lükkas taeemale. Sekund hiljem helises kell ja ta võttis oma koti ning lahkusklassist, nagu midagi suuremat poleks just toimunud, endal mõnusmuie näol. Otsustades, et tänaseks aitab küll, suundus ta omatuppa.
Zyroniloli nii segaduses ja vihane nägu, nagu ta kohe plahvataks. Ta tõikuuldavale vaikse kriiske, läbi hammaste ja kinnise suu. Temagivõttis oma asjad, ega teinud õpetajast välja, kes pidas talle uutromaani ja õpilastest kes klassi jäid ning stseeni pealt vaatasid.Ta kõndis klassist välja ja kiirustas oma tuppa. Sinna jõudessulges ja lukustas ta kiirelt ukse. Tüdruk väristas õlgu japomises endale "Iuu milline pervert... Peaks nuga kaasaskandma."

____
Okei,ma pean edasi hakkama kirjutama, sest muidu jääb teksti vähemaks...Ees ootab vaheaeg, siis ehk jõuab. Aga mis te arvate sellest osast?Vabandan kirjavigade pärast xD

Two Broken SoulsWhere stories live. Discover now