Two Broken Souls 2

59 14 0
                                    


  Oma tuppa tagasi jõudes, mõtles tüdruk, et oli poisiga liiga avalik ning peaks ennast rohkem tagasi võtma. Zyron on õppinud mitte inimesi usaldama, sest usaldades võib ainult iseendale haiget teha. Pealegi on see poiss nagunii tegelikkuses vaid kena lilleaas, mis võib sama hästi miraaž olla. 
Pärast kahte tundi, kui tee oli lõpule viidud, naases tüdruk poisi ukse taha sellele koputades. Ukse avades ja tüdrukut nähes tekkis poisi suule lai naeratus. Ta oli vahepeal isegi midagi selga suutnud panna.
"No tere jälle"
"Tervist. Tõin su mee tagasi, mis oli väga hea kusjuures." samal ajal meepurki poisile ulatades.
Meepurgi vastu võttes, sõnas noormees "Seda on ta jah, tule küsi teine kord jälle, ma pole kade" jättes lõppu vaikse naeru.
"Võib jah, aga ma arvan, et ostan ise mee endale, muidu raiskan sinu ja su õe mee ära"
"Minu mee siiski...ja mul pole midagi selle vastu, ma jagaks sinuga meeleldi oma mett"

See pole nagunii ainuke asi mida sa meeleldi minuga jagaksid mõtles tüdruk endale, samas aru saades, et ei ole vaja ennast mässida üheöö suhtesse või üldse selliste inimestega tegeleda, kes seda harrastavad. "Nojah, räägiks pikemalt aga ma pean pimedatega malet mängima minema" mis oli arusaadavalt irooniliselt vale.Poiss kortsutas hetkeks selle peale kulme ja irvitas. "Eks sa siis mine....Ma siin hakkan just filmi vaatama ja popcorn saab ka kohe valmis...Pärast poole teen veel vahvleid... aga head maletamist sulle siis"
Zy astus sammu tahapoole ja vastas lihtsalt jaatavalt, mõeldes kas poiss jäigi uskuma või lihtsalt 'trollib' temaga vastu. 
Nüüd järele mõeldes hakkas poiss naerma. "Huvitav küll, mida teevad vanurid siin...ühikas" samal ajal pead sügades.
Tüdruk vaatas teda korraks tühja pilguga ja meenutas et ta oli öelnud pimedad "Mis vanurid?"
Jagger mõtles korra oma küsimuse üle ning silus irvitades tukka. Käega lüües "Ah vahet pole... Head päeva sulle siis".
"Jah... Jajah..." hakkates juba lahkuma, silmas tüdruk teisel pool koridori, üsna tema toa lähedal, kahte kuulsat õelat tüdrukut kellega tal enne kerge vahejuhtum oli. Kartes, et tal võib jama tekkida, pööras ta pilgu poisile ja küsis "Kas ma võin sisse tulla?"
Teine naeris omaette ning vaatas korraks tuppa, et kindlaks teha kas kõik on korras. "Muidugi, aga... mis su pimedatest siis saab?" seda öeldes samal ajal jälle irvitades. 
"ahh elavad üle"
Kui tüdruk ilusti sisse sai, sulges poiss ukse ning küsis "Nii... Filmi soove?" 
"Mida sa vaatama hakkasid?" seda öeldes pani Zy käed selja taga kokku. 
"Mm...Ma ei tea veel, agaaa sa võid valida, kui tahad" lausus Jagg pikemalt 'aga't venitades ja sõbralikult naeratades.
Tüdruk vangutas selle peale pead ja ütles "Ma ei tea ju mida valida. Võid ise seda teha, sest sina hakkasid ju vaatama" ning tõi nähtavale ka muige.
"Okei, aga siis ei hakka vinguma, et 'see on nii vägivaldne, seal on paljad naised, seal on seksi stseenid...' Siis vaatame ja kõik "
Ron kergitas kulmu ja muhatas. "Mis sa arvad, et 'Mina' vaatan mingeid romantilisi filme või?"
Poiss kehitas õlgu ja vastas "No mina ei tea ju...enamik tüdrukuid vaatavad selliseid asju"
"Ma näen välja nagu enamik? Hmm.. Peaks siis mustas ringi liikuma, et keegi nii ei arvaks"
"Minul on jumala suva mida tüdrukud kannavad, ega riided siis ei ütle, missugune tüdruk on"
Mõlemal jäid muiged suudele, sest kumbki ei suutnud ega tahtnud neid minema pühkida.
Tüdruk kehitas õlgu "Ütleb kas on rikas või mitte ja kas on ära hellitatud või tibi või..." mõeldes, et mida siin ikka arutada on, turtsatas ja muutis teemas "Igastahes, mida me vaatame siis?" 

Two Broken SoulsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang