Pohled Michaela
Dnes má přijít do školy ta nová rebelka! To bude zase jako ta 'povedená' partička Leance, Codyho, Keylie a Jackie...uhh vůbec nechci vědět co je to za potvoru...I když nikdo nemůže být větší potvora než Melanie! Bleh jak já jí nesnáším!"Připravte se Michaeli auto už brzy přijede!" Řekla mi jedna z pomocnic od otce.
Vydal jsem se dolů po schodech a nasedl do auta. Ve svém obvyklém oblečení: modrá košile, bílé sako, černý pásek, bílé kalhoty černé boty a ještě modrou kravatu. Jel jsem dlouho než jsem přijel před školu. Tam se na mě rozeběhli ty fůrie, Melanie, Tatiana a Bella. Někdy si říkám že to mají rebelové z téhle stránky lepší. Rozpoznal jsem novou dívku přišla mi velmi sympatická. Neřekl bych že to byla Rebelka. Přál jsem si aby to byla jedna z šlechtičen! Na co to myslíš vždyť chodí oblečená jako rebel! Je už taková od pohledu. To je teda gól!
Byla opravdu krásná chtěl jsem se s ní poznat ale ty 3 my v tom zabránili. Vlastně ani nemůžu! Blbý pravidla. Možná jsem se zamiloval. Celou tu dobu co mě táhli do třídy jsem se otačel. Abych jí viděl ale nepodarilo se mi to.
Vešel jsem do třídy a sedl si ale najednou Melanie vstala a šla pryč.
"Hej ty nulo! Dovolujeme si snad na tuhle školu dovalit svůj zadek huh?!!" Placla do stolu Melanie před tu novou rebelku.
"Pokud nevidís pres svojí tunovou vrstvu make-upu a rasenky tak ano! A pro tvou informaci jem Tressa ty náno!"mandala jí to.
Pak začala něco koktat a já myslel na tu holku...Tressa to je hezký jméno ale moc rebelský....je vážně hezká!
Pak přišla do třídy určitelka. Potom co něco řekla si Tressa stoupla a šla před tabuli se predstavit.
"Jsem Tressa je mi 17 a dřív jsem chodila na EastR" rebelové začali dělat hluk a jásat-je to nejlepší škola pro rebeli-"důvod proč jsem přistoupila je jasný! Tahle škola je nejlepší možnost jak zesměšňovat šlechtice celý den!" Pak rebelové začali dělat větší hluk a jásat.
"No to-"naše učitelka je totiž šlechtička a nesnáší když takhle někdo o hodině vybraného chování řekne něco takového."-to je....to-běž si sednou" řekla učitelka.
Tressa udělala malé pukrle a pak na ní vyplazla jazyk a odběhla do lavice.
"Nejsme na hodině nepořádku Tresso!"Křičela učitelka
ČTEŠ
Rebelka a Šlechtic ✔
RandomOdjakživa se rebelové a šlechtici nesnášejí. Tressa je nejlepší rebelka, na kterou jsou všichni rebelové pyšní. Tressa je krásná hnědovlasá dívka s jasně zelenýma očima a rebelským původem. Bude navštěvovat školu která jí umožní setkat se se svou o...