Pohled Tressi
Běžela jsem ani nevím kam. Zrychlila jsem až jsem narazila do vrat jednoho obřího domu. Že by tu bydlel Michael?Ta otázka mi kolovala v hlavě pořád než jsem si uvědomila že stojím na místě a že ,hraju na honenou'.
Začala jsem utíkat dál a rychleji. Přiběhla jsem na náměstí kde byl právě jarmark. Mám to ale štěstí!
Ponořila jsem se do davu lidí a když jsem pronasledovatele nikde neviděla šla jsem domů.
"Čau!" Pozdravila jsem prázdný byt!?
Na zdi vysel papírek a byl ozdobený jako by byl o ŠLECHTICŮ?! nenenene moje rodiče ne! Odcházela jsem z domu a koukla na mobil. Ve zprávách dávali přímí přenos.
" A tak Ryland Gindlr odstoupil z pozice nejvyššího rebela a umožnil tak zcela šílené rebelce ano říkám rebelce Tresse Blackové aby zaujala jeho místo. Naší nejdůležitější budovu posprejovala spreji a ještě se podepsala je to-" tady jsem to vypla ta šlechtična mě štve ale já jsem teď nejvyšší rebel? Wow
Šla jsem do školy. Když jsem otevrela dveře tak na mě všichni zírali jak na strašidlo. Šla jsem pomalu do lavice kde jsem si vsechno srovnala v hlavě.
Učitelka a ostatní pořád zůstali jako zkameneli než jsem řekla "pokračujte kruci"
Učitelka pomalu začala s výkladem.
Keyli se naklonila aby jsme si mohli líp povídat "Slyšela jsi to jsi nejvyšší rebelka, wow to je krutý Tess. A jak si se ksakru dostala sem?!"Řekla mi poslední větu skoro řvala.
"No co no zdrhla jsem díky Codymu ale maj řidiče" řekla jsem
"A ty je jako nebudeš hledat!?" Zeptala se Jackie
"Ne! Vim kde jsou" řekla jsem sebejiste
"To je moje Tess" řekl Leanc a objal mě. Já ho rychle odstrčila se slovy "tvoje?!"
"Jop" řekl
"Ha-ha vtipný ale nechcete mi pomoct s vyprovozenim mejch rodičů z toho blazince!?" Řekla jsem
"Jasný"řekli sborově.
Ale když jsem dorazila.....
ČTEŠ
Rebelka a Šlechtic ✔
NezařaditelnéOdjakživa se rebelové a šlechtici nesnášejí. Tressa je nejlepší rebelka, na kterou jsou všichni rebelové pyšní. Tressa je krásná hnědovlasá dívka s jasně zelenýma očima a rebelským původem. Bude navštěvovat školu která jí umožní setkat se se svou o...