Pohled Michaela
Ráno jsem se vzbudil a jel do školy kde na mě cekali ty 3 pijavice.Začali pistet a já je odstrčil. Jejich zmalovane tváře se na mě dívali jako na vraha. "Už dost" řekl jsem.
"Ale princatko vyrostlo no teda! Už umí říct ne! " Začala se smát Jackie a pochvili i ostatní z té partičky.
Projela mnou vlna vzteku ale ten hned byl tentam když jsem uviděl jak se usmívala Tressa.
"Tak hele co to ten tvůj fotr vymyslel" začal řvát těsně u mě Cody
Najednou byli všichni tak smutní a naštvaní. Ale Tressa zadrzovala..smích?! Než najednou vybuchla. Všichni se na ní otočili.
"Tess jsi v pohodě?! Oni se po nás zase vozí a ty se tu tlemíš jak kdyby někdo nakopal jeho fotra-ukazala na mě- do rozkroku!?!!" Křičel Leanc
Tressa se prestala smát "No upřímně dneska vás opustim malinko dřív než skončí škola" řekla
"Co to meleš?!" Řekla Keyli
"Když to uvidíš pochopis, akorát nevim kdy vás opustim" rekla
Pohled nikoho
Tressa se pak začala zase smát při vzpomínce na včera.Ostatní nic už radši neřešili a šli do třídy. No to by ale nebylo kdyby se ještě nepohadali.
Do třídy vešla učitelka a začala řvát "Tresso!! Jak si můžeš jen dovolit pomyslet na takovou to věc!" Zakřičela a nikdo krom Tressy nechápal.
"Okamžitě jsem pojď!" Křičela učitelka
"Ne" odpověděla s klidem Tressa o polozila si pomalu nohy na stůl a ruce za hlavu a na tváři úšklebek.
"Tresso! Tvé chování je tak nedůstojné!" Ječela ucitelka
"Mě je to fuk!" Řekla s klidem Tressa a zavřela oči a na tváři měla jeste větší úšklebek
"Okamžitě jsem pojď!" Ječela dál úča.
"Nojo porád"řekla znechuceně a pomalu se zvedla
"Tito pánové tě odvezou" poukazala s klidným hlasem na může za dveřmi.
Tressa se ušklíbla. "Jeee čau Lioneli, čau Devone! Dlouho jsme se neviděli že jo?" Zamávala na může se kterými se setkala vždy po nějakém průseru.
Jakmile Lionel a Devon vešli do třídy všichni si uvědomili že Tressa něco udělala.
"Tak musím jít a jen chci poznamenat tvůj fotr má krásně premalovanou radnici" ukázala na Michaela.
ČTEŠ
Rebelka a Šlechtic ✔
RandomOdjakživa se rebelové a šlechtici nesnášejí. Tressa je nejlepší rebelka, na kterou jsou všichni rebelové pyšní. Tressa je krásná hnědovlasá dívka s jasně zelenýma očima a rebelským původem. Bude navštěvovat školu která jí umožní setkat se se svou o...