Pohled Tressi
To bylo tak super.Doběhla jsem do lavice a tam mi Jackie řekla "teda holka...supr výkon.. nezajdem po škole do kina!?"Zeptala se mě
"No proč ne co třeba ten nový film pro rebely Stíny smrti?!"Řekla jsem
"Nebo Pomsty chtivi démon?!" Odvětila mi
"Holky pokud můžeme jít i my tak bych navrhoval Vrah pod plášťem z krve!" Řekl Cody
"Supr nápad" řekli jsme sborově všichni.
Po nudné škole jsem mými přáteli šla do kina. Když jsme dorazili do obchodního centra ve kterém bylo ono kino tak jsme meli ještě necelou půl hodinu. Napsla jsem rychle mamce že jsem v kině. Procházeli jsme se a už jsme si to mířili do kina když jsme uviděli šlechtice. Tatianu, Melanie, Bellu, Michaela a ještě jednoho ze třídy.
"Hahaha....heleme se kdo tu je. Ubozí rebelové co se stratili mamince!" Řekla směrem k nám Tatiana v růžových šatech co měli bílou krajku na spodu, bílých balerinach, růžovém kabátu.
"Hahaha...heleme se kdo tu je. Nafoukaní šlechtici co si osobě myslí bůh ví jak jsou hezci chytrý a vtipný" odsekla jim Keyla. Nato jsme se začali smát.
Pak Tatiana vystartovala na Keylu "Ha-ha tomu tedy říkám smysl pro humor!"
"No pořád lepší než když jdete na balet a říkáte tomu zábava" smála se Keyla a ostatní ale já ne.
"Balet je zábava..mnohem lepší než graffiti" řvala tentokrát Bella v oranžovych šatech, černých lodičkach a na uších se jí houpali tak veliké náušnice že se divím že jí ty uši neupadli, nebo se spíš neurvali.
"Okey už jsem docela unavená z tohodle budem pokračovat zítra chci vidět TEN film!"Řekla jsem" Ty nafoukanci stejně nejdou na to co my protože na to nemají žaludek" schválně jsem zvýšila hlas ke konci aby mě uslyšeli všichni a pak se odebrali na ten film.
ČTEŠ
Rebelka a Šlechtic ✔
De TodoOdjakživa se rebelové a šlechtici nesnášejí. Tressa je nejlepší rebelka, na kterou jsou všichni rebelové pyšní. Tressa je krásná hnědovlasá dívka s jasně zelenýma očima a rebelským původem. Bude navštěvovat školu která jí umožní setkat se se svou o...